Az utóbbi időkben feltűnt, hogy eme remek oldal tiszteletbeli tagjait a rosszullét keringeti, mikor japán, sornégyes motorokról esik szó (leginkább, ha a csúnyácska "kötezerszétesikszer"-ről), amit könnyen megtudok érteni. Továbbá azt is megfigyeltem, hogy élnek-halnak az európai motorokért, különösen az olaszokért, azon belül is az Aprilia-ért. Később a BMW motorkerékpárok iránti rajongás szúrt szemet. Már ekkor megfogalmazódott bennem a gondolat, hogy bemutatom pici szívemnek oly drága szerelmét, de mikor konkrét kérés érkezett felém ez ügyben, végső elhatározásra jutottam.
Engedjék meg, hogy néhány szót ejtsek a képeken látható motorkerékpárról. Tehát a BMW F650, mely az Aprilia olaszországi gyáraiban készült, a BMW mérnökcsoport felügyelete alatt, osztrák Rotax blokkot tartalmaz. Ezáltal A BMW tervezőinek egy igazán európai motort sikerült megalkotniuk. A BMW F650 egy 650 köbcentis BMW, amiben 48 BMWerő és 57 BMWméteres nyomaték dolgozik. A 163 BMW/órás végsebesség, ugyan alacsonynak tűnhet, de ne feledkezzünk el róla, hogy BMW, tehát az adatok BMW mértékegységben mérendőek, így már világosan látható, hogy gyorsabb, bármely egyéb gyártó által forgalmazott motornál. Ráadásul BMW sárga-BMW fekete BMW fényezése van, így kategóriáján belül is gyorsnak számító BMW. Sajnos mivel a BMW mérnökei BMW magasra tervezték a BMW-nek BMWülésmagasságát, így képtelen vagyok úgy BMvezetni, hogy ne nézzem le a nem BMW-t vezető, tehát BMWmentes sportmotorosokat.
Köszönöm, hogy megtekintettétek ezt a lélegzetelállító csodát, ami természetesen egy BMW.