Ne dőljetek be az ebayes után gyártott SH 847eknek. A kínai után gyártottak nem megfelelőek! Az eredeti gyári japán 260-290 euró!)
Fesszab után az akksira közvetlen felvinni a + és - szálat (2,5 réz vezetékkel, vastag réz saruval. Az összes csatlakozó sarut megcsiszolni, megtisztítani!)
A visszatérő olaj ágról levenni közbetétekkel a "hideg" olajat és rávezetni a tekercsre. Bármilyen rövidebb hátsó motor fékcső alkalmas a 2 közbetét összekötésére.
RSV 2004től, Touno 2005től kell alkalmazni ezt a szettet 2008 elejéig.
A 2008 utáni modellek és 8176929 feletti motorszámmal rendelkezőknek nem kell végrehajtani ezt a műveletet mert nekik 370w-os töltési rendszerű van ami nem égeti el a tekercset, a kevesebb mágnessel rendelkező forgórész miatt!