Nemrég került hozzám ez a motor.34 évet állt letakarva egy szobában.76 os évjárat nagyrészt gyári állapotban.85 ös az utolsó műszakija 2 gazdája volt.Szürke forgalmija és a papírjai rendben vannak (alkatrész katalógus,kezelési útmutató,befizetett biztosítási igazolások 79 tő 84 ig,vételkori repianyagok képekkel műszaki leírással).Motorszám,vázszám stimmel, a blokkja valószínűleg bontatlan 23239Km az órában.Rendszám még rendszerváltás előtti.Első gumija eredeti Pneumant. Dekniben eredeti szerszámkészlet,izzókészlet,EÜ csomag bontatlan.A blokk átfordul szikra van,kompresszió is.Gyertya eredeti 260 as Izolátor, Made in DDR. Tankban minimális rozsda,és félig van ismeretlen folyadékkal.Az első telóban nincs olaj csak a rugó csillapít.Járt hozzá eredeti DDR fesz szabályzó és egy szintén eredeti DDR lánc még márkában feltüntetett árral.A kormányon egy régi motoros szemüveg lóg.Életre fogom kelteni ezt a kis időkapszulát,de egyenlőre még lemosni sem mertem. Számomra kis csoda hogy ez így megmaradt.Meg lesz tartva.Nem sok ilyen szaladgál már az utakon. Szimeringek, csapágyak olaj fékek át lesznek nézve.Csak érdekességként jegyzem meg hogy a 34 év állásban leengedett 44 éves eredeti első belső gumi tartja a nyomást. :)