Hát az egész úgy kezdődött hogy volt egy kisebb balesetem ami során egy figyelmetlen görkoris srác kijött elém, csak egy perec lett belőle hála Istennek, mindketten megúsztuk, a motor is egyben maradt. Szóval a javítást az idomok festésével szerettem volna kezdeni, illetve először arról volt szó Később komplikációk léptek fel Gyertyakulcs híján állítható svédkulccsal szedtem ki a gyertyát ami az egyik vízcsövet kilyukasztotta és már aztis megcsinálom. Előtte még az első tengelyt is meg akartam zsírozni hogy flott legyen. Na a vízcső kintvan, megnézzük mi hajtja a gépezetet. Nemrég vásároltam igazán meg se kérdeztem hogy hány köbcentis csak volt és jobban ment mint az 50es Szóval hűtő ki, hengerfej le és ott lapult a 49 mm-es Asso werke dugattyú. Egy fehérvári szerelő javasolta hogy furassuk meg és kapjon egy új dugattyút - folyamatban van. A dolog sokáig húzódott és így időközben a festés elmaradt és inkább a többi alkatrészt szedtem le, festettem le. Kormányvégek, fékmunkahengerek és egyéb fém apróságok. A motorral jobban is megismerkedtem mert a kuplungot elcsesztem és ki kellett lazítani a csavarjait és így megtudtam hogy a dekni alatt mi van. Kipufogó szét lett szedve, kap új gyapotot aztán mehet vissza, kitámasztón állítottam, ki lett takarítva a vízrendszer, fékbetéteket megnéztem, karbit levettem megnézegettem, kívülről lepucoltam, új felső tűgörgőt kapott, önindító szétszedve, kitakarítva, fékcsövek borításán voltak sérülések ezért ezeket javíttatom, új fékfolyadék, új hűtővíz, meg visszakapja az 1 hónapos olajat. Röviden ennyi