Utánanéztem a dolgoknak és az a kérdés vetüődött fel bennem,hogy : A KTM van annyira megbízható mint egy japán márka?
Abból adódott eme bátor felvetésem,mert megnéztem az új 690 duke szervizintervallumát plussz a 690smc illetve 690 smc r szervizintervallumát,és arra jutottam hogy a hatvanvalahánylovas 690-es lc4 blokkot 7500 km-enenként kell szervizelni,de ami a az új 690 dukban illetve a smcr-ben van azokat meg 10.000km-enenként.Ilyen szervizintervallumokkal pedig a megbízható túramotorok rendelkezenk meg elég kevés supermoto illetve funmoto,nem pedig egy célszerszám?!?!
Ennyire bízik a KTM a gépeibe?
Amugy kinek milyen tapasztalata van ezekkel az új befecskendezős blokkokkal kapcsolatban nem nagyon romlanak el,mert azért jóval több ahibalehetőség van ezekben mint egy karbiban