Attól függetlenül hogy gond nem volt vele, mégsem volt 100% os a gép. Ezért úgy döntöttem a következő szezont nem kezdem így. Elkezdtem szétbontani a gépet, váz futómű fékek azok rendben voltak. Nem úgy, mint a blokk. Ahogy fokozatosan szedtem szét jöttek elő szépen a gondok, először is az előző gazda, inkább a tömítőanyagot részesítette MINDENHOL!! előnyben, minthogy vett volna egy tömítésszettet. Aztán a hengerfejen látszik hogy egyszer volt egy kisebb buli a hengerben. A dugó kuka, pedig "új dugóval" került hozzám. Henger talán megússza hónolással. Power hanyagul volt összerakva. Kuplungkosár be van verődve, nem tudom hogy javítható e, vagy csere??! Hajtókar elmenne még, de inkább csere. És persze az összes szimering, és csapágy is. A membrán lapjai közt nem is kicsi rés van szóval az is csere, vagy csak lap, vagy kompletten majd kiderül. Folyamatosan teszek majd fel képeket!! Lehúzó kommenteket nem kérek. Köszi