Ismét itt az év vége, ismét túl vagyunk egy szezonon (van akinek ugye nincs vége:) ).
Egy kis szösszenet az idei évről:
Szerencsére idén egész sokat tudtam motorozni, közel 14.000km-t tekertem bele. Ebből kb 4 ezret motoros emberhez nem méltó módon (autópálya, melóba jövet-menet, meg egyéb nagyon "izgalmas" közlekedés:) ) hoztam össze, de a maradékot pályázás, Mátra, Bükk, meg egyéb kanyargós helyeken raktam bele. Pályázni rengeteget voltam, volt 3 Hungaroring, Kakucson éjjel-nappal, meg 2X Euroring is befigyelt. Gumifogyasztás is volt bőven, 4 szett papucs lett elhasználva az idén. Volt 2 szett Rosso 3 (ez a legjobb, ami eddig volt a motoron), Power RS és a jelenleg is rajta lévő, igen kopott állapotú (rendőr meglátja, kapok 5 év letöltendő kötél általi fejbelövést) RS10. Tapadni, mind tapad, de a Michelin és a Bridgestone úgy kopik, mintha muszáj lenne neki. Persze, nem túragumik, de arányaiban is gyorsan eltűnnek. A Rossot egy hangyafasznyit tovább kell melegíteni, cserébe sokkal tartósabb és nem is melegszik túl.
Persze, hogy ne legyen minden ilyen szép és jó, szokásomhoz híven idén is pereceltem. A Mátrában a galyai elágazónál, az utolsó balosban a normális úton (Mátraháza fele haladva), indokolatlanul lementem az útról 100 fölötti tempóval. A kavicsos részen kb 10 méter után befordult a kormány, én meg repültem vagy 15métert, a motor meg csúszott vagy 40-et. Szerencsére a motor "visszamászott" az útra és a bukógombán csúszott, így minimális sérüléssel megúszta. (tükrök, kormányvégsúly, gomba kapott, meg a kidörrenő legvégén lévő kis lezáró lemez bizbasz). Nekem valószínűleg lett egy kis agyrázkódásom, még másnap is szédelegtem meg rókáztam, a térdem és a csípőm úgy fájt, hogy majd beszartam, járni alig tudtam. Kesztyű, ruha kuka, szakadtak vagy 10 helyen, meg biztos ami biztos, a bukót is cserélem (félig meddig fejre landoltam, de csak az arcom előtt lévő merevítésnél van rajta egy karc.. Inkább nem kísérletek vele, hogy hány ütést bír még ki). A csípőmnél hiányzik egy darab, mert szerintem pont egy kőre landoltam, ami szét is szakította a bőrruhát meg a protektort is, velem együtt. Elég ocsmányul gyógyult be, na de én kórházba nem megyek, legfeljebb ha a tudtomon kívül visznek. Melóba azért bementem a motorral másnap, igaz a leszállás tartott kb 10 percig:D.
Tehetnék fel egy rakás képet, de a motor mindegyiken ugyanúgy néz ki, szóval ezt most kihagyom :). Csak a lényeget fotóztam le.
Végül pedig mindenkinek boldog, sikerekben gazdag új évet kívánok!