Rögtön le is teszteltem, mit tud az RS10 páros. Se elöl se hátul nem maradt majré (hurrá), bár elöl a legszélén nem kezdett el vedleni. Hátul már az első 5-6 kör után elég szépen kezdte ledobni a fölösleget, későbbiekben pedig centis darabokban hullott a gumi. Ez annyiból rossz, hogy tartósság szempontjából kb 3ezer km-t fog kibírni. A tapadás az tökéletes. Melegítés nélkül is rögtön lapon fordultam, nem csúszott nem mászott. Összesen 2X csúsztam meg, de mind2X azért mert a lábtartó leért és egy kicsit kilökte a farát (csizmám koptatóját meg elhagytam:( ). Egyik kanyarból a másikba szinte magától feküdt a motor, nagyon könnyen dönthető ezekkel a papucsokkal. Összességében nagyon jó gumi, főleg ha az embernek elborul az agya pl a Mátrában/Bükkben vagy ha szeret pályázni. Annyi a hátránya, mint ami az ilyen gumiknak szokott: 3-4 ezer km és kuka. Na, de valamit valamiért ugye.
Ezelőtt volt a motoron 2 Szett Michelin Pilot RS és 2 szett Pirelli Diablo Rosso 3. A Michelin baromira tapadt (esőben mondjuk kb semmit), de kopott is, nem is kicsit. A Pirelli egy hangyafasznyit kevésbé tapadt (kb észrevehetetlen a különbség), viszont sokkal tartósabb, illetve esőben sokkal jobb mint a Michelin. A Bridgestone így elsőre a Michelinre hajaz, bár esőben még nem volt alkalmam tesztelni.