Kb 6500km alatt elfogyott a gyárilag szerelt Bridgestone RS11 középső részén a minta így új gumi után néztem. Természetesen nincs semmi hála a vírushisztinek. K41000-en a Rosso III nekem nagyon bevállt, ragad, jó hegyes profilú szinte magától beesik a kanyarba onnantól mintha zsinóron húznák a motort és alattam (persze akkor még TC nélkül finom csuklóval de mikor lehetett térdtöl térdig plusz bő 1000km utassal) elment 11ezret mire síkba kopott a közepén a minta(RS11 most 204lóval nehéz csuklóval 6500km volt). Adta magát hogy mivel most jött ki a Rosso IV arra essen a választásom. Természetesen ez sem volt sehol tök véletlenül találtam egy oldalt ahol volt egyetlen egy pár 120/70+190/55-ös szett, gyorsan meg is rendeltem másnap már meg is jött. A Rosso III elöl egy zónás (egy komponensü) hátul három zónás (két komponensü). A Rosso IV elöl három zónás (kék komponensü) hátul öt zónás (három komponensü). Mivel a szélébe ha belenyomom a körmöm faszán benne marad a nyoma így remélhetőleg ragadni fog kanyarba és a sok komponens miatt egy 8-10ezret jó lenne ha elmenne pláne hogy hátul a villám 6mm mély elöl 4,5mm.
Mivel szar az idö mindent ráérösen, letakarítva, leírás szerint nyomatékkulccsal csináltam. Külön kérésemre centrírozásnál nem használtak ragasztós súlyt hanem a gumit forgatták meg a gyári egy darab felütős súlyt rakták arrébb így mind a két kerék nullás lett gépen és továbbra is szép.