A túlélők.

Ez a 2 moci maradt meg a sokból. Egyik a Yamaha DT 125 LC a másik a Simson S51. A DT-n minden működik órák visszajelzők stb vigyázva van rá nem sokat van zúzva. Simson az elektronikailag fullos tirisztoros gyujtás izzóvédelem akkutöltő és index relé. A helyzetjelőz elöl az a csopper lámpa hátul meg a gyári lámpájába tettem. Monstanában szeret szórakozni mert itt a meleg és karbi átalakítás kellett neki. Mostmár jó. Egyedül a km óra mellett az olajnyomás mérő nem működik . Ők ketten maradtak a 6 motorból. A kék Simson bent a műhelyben az fateromé. Az a leg strapabíróbb. 10 éve nem volt hozzá nyulva. Most esett át 1 henger fúráson azt csá. De azóta karistoló hangja van a motornak nemtom mér. Nemsokára végzek sulival mint villanyszerelő remélhetőleg lesz munkám akkor majd szeretnék melléjük valami rendszámos 4T endúrót. PL Yamaha XT 350.
Aki benézett további szép napot neki.