Pénteken megvettem életem első krosszmotorját, csak 2 utcára volt tőlünk. Másnap rögtön elkezdtem a szétszedést (csak későn eszméltem képek készítésére), mivel évekig egy fészerben állt, mégis 3. rúgásra indult és elég jó erőben volt, csak egyik menet közben a gyújtás valamelyik része tönkrement. Így jelenleg üzemképtelen, a restaurálás viszont elkezdődött. Az évjárata 1983. vagy 1984.
Mivel motorikusan jó állapotban van, a futómű volt az első, amivel foglalkozni kezdtem. Mindkét lengéscsillapító csika-szervizben fog részesülni. Új fékbetétek, új gyertya, új olajok a blokkban és az első fékben, új kuplung- és fékvezeték, új láncszett, a váz, segédváz, kerékagyak és a blokk bizonyos részei szintén eredeti színüket kapják majd vissza. A kipufogódob egy helyen lyukas, a rendszer is le lesz festve feketére. Lámpás fejidom volt rajta, viszont az nem gyári (az egyetlen ilyen a motoron), a rajtszámtábla úgy tűnik pótolhatatlan veszteség, bár az idomok eredeti Acerbis gyártmányok. A cél az eredeti állapot visszaállítása, viszont bizonyo részek, pl. a légszűrőház a magyar okosságnak áldozatul esve vadul szét lett vagdalva a sok levegőért. Ezért az olasz-specialistákat kérdezném, hogy a motornak melyik része milyen típussal csereszabatos?
Bárkinek bármilyen alkatrésze van a típushoz, szívesen megvenném, mivel elég ritka madár került a kezeim közé.
Képeket folyamatosan teszek majd fel.