The Turbo Interceptor is back

Meglett, vééégre.
A teljesség igénye nélkül ami lett vele téve:
Olaj, és szűrő csere
Légszűrőpuccer (mert sport van benne...)
első féktárcsák, és összes betét csere, elöl-hátul (nem haribó, de beszersz olyat fékez most), féfkfolyadék csere, gyári visszahívásos munkahanger csere
lánc, és első-hátsó lánckerék csere
hűtővíz csere, és hűtő javítás(kurva őz annak is odabaszott mint kiderűlt)
kormánycsapágycsere( kurva csatornafedő azt is elintézte mint kiderűlt)
villákban olaj, és szimering csere( nem folyt, de legyen új)
jobb oldali idom csere gyárira ( nem kókányolt műanyagozgatás volt) mert gixxer minden bokorban volt hozzá csere idom...:)
kipuffogó javítás( szintén kurva őz kicsit behorpasztotta, de olyan lett mint volt....:)
ééééés a legfontosab: vadi új felnicsík szakembőrrel feltetetve széép lett, és mingyárt vettem hozzá egy színben passzoló új futócipőt, hogy nyáron a fagyizó elött se okozzak csalódást a fanoknak.
Végül az erejéről csak annyit, hogy 6-ban 130 köröl 1 mm-er gázadásra, olyat kapart, hogy alig maradtam rajta, a hever aki mögöttem jött autóval azt hitte nagy baj lesz!( vágott slick, 2 fok , szakadó eső..............de azért erős..:)