Kész lett a vonószerkezet, ki kellett próbálni. Szűk 50 kilométert húztam, nagyon jó és nagyon rossz minőségű burkolt úton, valamint mély homokos úton is. Ki kellett próbálni mindent, amit egy túrán kaphat. A csatlakozó elemek még nincsenek kotyogás mentesítve, így várhatóan javulni fog a helyzet. Jó minőségű úton 115 km/h-nál kezdett belibegni, közepesen szar úton 105nél, nagyon hitvány burkolt úton 90-nel még lehet húzni. Kis sebességgel manőverezni úgy lehet, mintha ott se volna. Szlalomozáskor folyamatosan növelve a sebességet 100km/h-ig fokozatosan romlik az irányváltó képesség, de szokható. Jó minőségű úton, kanyarban 105-nél kezd belibegni, de ekkor már azért le is van döntve a szerelvény.
21 kg-mal volt terhelve az út elején, aztán a pille palackok nem bírták a gyűrődést, így folyamatosan csökkenő terheléssel, végül 15 kg ballaszttal értem haza. Minél nehezebb a futó, annál jobb vele menni.