Kicsit bekellett hangolni őket mert alacsony volt a zajszint,az eredmény felülmúlta a várakozásokat,ajánlani tudom mindnekinek aki nem a szép motorhangot preferálja és nem az éles "nyerítést"
A kipufogó kibelezése után 48as átmérőjű perforált csövekre dörzsikefére hasonlító fémszövet lett tekerve,ideiglenesen cérnával rögzítve(ez a gyapot élettartamát jócskán megnöveli) Ez a cső lett beletolva a dobba aminek a vége már kilett tágítva 48asra,körbehegesztettük ezután kilett tömve a két cső közötti rész a gyapottal,majd miután döbbenten konstatáltam hogy kevés a gyapot futás üzletbe,kipufogónként 8-8dörzsi kefével pótoltam a hiányt,majd a teletömött kipufogót lezártuk egy fémkarikával(külső átmérője a dobé a belső a preforálté,és körbehegesztve,ezutána kettévágott kipufogót keleltt még összehegeszteni(célszerű előre megjelölni őket hogy pontosan lehessen összeheggesztteni.A hegesztéseket lecsiszoltuk és ezüst festékkel lefújtuk a korroózió megelőzése végett,szerencsére nem üt el látványosan a krómtól.