Külsőre egy vérbeli utcai motor kinézete tárul a szemünk elé, amit a motor kipróbálása után csak jobban megbizonyosodunk efelől . Az agresszív külső mellé, szintén egy ehhez passzoló üléspozíció fogadott. Más mint egy sportmotoré,- itt is kicsit előre kell dőlni- valamivel egyenesebb testtartást követel meg, de nem is az a beleülős stílus, mivel a lábunk teljesen magunk alatt van, talán a sarok még valamivel a gerinc vonala mögé kerül. Ez nekem elsőre fura is volt, de aztán gyorsan sikerült hozzászokni. Tehát az egész testtartás is arra késztet, hogy iramosabbra vegyük a témát. Műszerfal teljesen digitális, nagyon modern hatást kelt. Szinte mindenről ad tájékoztatást, sebességfokozat, fordulatszám, sebesség, fogyasztás, benzinszint, hőmérséklet és egyéb dolgok. Elektronikus gázkar, ami 3-féle fokozatba kapcsolható. (A, B, C). Az aktuálisan használatban lévő fokozatot a kijelzőn látható.
A motor szívét egy sorhármas blokk alkotja, 850ccm-is, ami a maga 115 lóerejével és 88 Nm-ével egész dinamikus tud lenni. Viszonylag alacsony fordulatszámon elkezd tolni, de aztán magas fordulaton ismét rúg magán. Az állítható gázkar segítségéve, viszont nagyon rugalmas, könnyen kezelhető jószág.Nyomatékos, szinte 2000-res fordulattól tol, 9ezer fölött, viszont ismét feléled. Futóműve volt számomra a legmegnyerőbb, városi közlekedésben a gyors irányváltoztatásokra nagyon jól reagál, könnyen lehet vele manőverezni. Nagyobb sebességnél, a kanyarokban könnyen bedönthető és jól is lehet tartani az íven. Az úton lévő lyukakat, mélyedéseket könnyen kezeli, de azért nagyobb kátyút jobb kerülni. Magasabb sebességnél, viszont elkezd ficánkolni az eleje, na persze szélárnyék sincs, nincs mi mögé bújni. Egy plexi és egy kormánystabilizátor könnyűszerrel korrigálja ezt a csekély hátrányt.
Összességében egy nagyon jól eltalált konstrukció lett. Sorhármas blokk révén széles rétegben megfelelő motor lehet. Fiatalos, sportos, vagány, és közben rugalmas is. Városi cirkálásra, de akár sportos közlekedésre is alkalmas. Vegyes használat után a fogyasztás is barátinak bizonyult, 6.3 literes nem rossz azt is nézve, hogy ma hajtva volt, túrázásra is egyaránt használható, szerpentinezés biztosan jó élmény lesz vele.