Gondoltam mielöt szétbasznám az uj dugót, egy kopot dugattyún próbálom meg a frizirt.
Szóval az a lényeg hogy öblitéskor nem nyitott teljesen az átömlökön, és a kipufogó nyilláson. igy lecsiszolva elöb nyit, (továb maradnak nyitva az átömlök) meg megnyissa az egész átömlöt, nem csak a 3/4ét, mint eddig.
Annyi az egészben a gond, hogy igy nagyon levan csiszolva a dugattyu teteje, és nagyob az eséje hogy átlukad, de most tesztelem.
Mentem vele pár kört, és eddig jó. Annak ellenére hogy nincs semmi kompressziója, (mert a henger is kopot) amikor felveszi a fordulatot, nagyon szépen pörög.
Ha bevállik, akkor az uj dugattyut is megmunkálom ilyenre, és mehet rá a fincsi honolt henger!
Jah és a dugattyu alján (szoknyáján) látható bevágás nállam bevált dolog. (elöb nyit a beömlön)
Külömben egy 50 köbcentis 2ütemü Tomos APN6 rol van szó.