Tb24 órás verseny SEGA RACING TEAM csapat. A versenyen 3 adszor indultam kétszer belsőégésűvel egyszer elektromossal. Belsőégésűnél verseny végére lehelt a motor bár kibírta utána dugó gyűrű csere volt amikor henger főtengely hajtásról ne is beszéljünk fékek stb. Az elektromossal 24 óra alatt igaz 20 körrel kevesebbet csináltunk bár a csapatfelállás más volt és nem mindegy kivezeti, a motoron két verseny közt csak gumit kell cserélni még a fékek se koptak el. A széria motorhoz képest a teljesítmény maradt a gyári 4kw csak a végsebesség tiltást vettük ki és a visszatöltést (motorfék) állítottunk erősre. gps szerint 90km/h lett a végsebesség ilyen teljesítménnyel 100km tud kb és 3-4 óra alatt tölt fel nyílván gyári 45km/h kotlátozással másképp alakul a hatótáv de nem próbáltuk :)