Rázott a fékem fékezés közben, mintha ütne a tárcsa. Külföldi típusfórumosok szerint ennél a 6 dugós nyeregnél ennek legtöbbször nem a tárcsa vetemedés az oka, hanem valamelyik dugattyú szorul, és egy féknyereg felújítással megszüntethető a hiba, ami lényegesen kisebb költség mint 2 új tárcsa, főleg ha nem is azzal van a baj. És valóban, megszűnt a hiba, most már simán fékez, bár a légtelenítés nem volt egy sima menet, első körben puha maradt a kar, akárhányszor pumpáltam át, és a nyomáspont is beljebb került a megszokottnál, viszont onnan már harapott mint az ideges krokodil de szinte a gázkarig be lehetett húzni . Éjjelre felpumpálva és behúzva rögzítettem a kart, ez elégnek bizonyult, mára helyre állt a rend, kemény a kar és a fogáspont is visszaállt a helyére, már csak félútig lehet behúzni aztán felkeményedik mint a beton.