Nem volt elég a gyári szar megoldás nekem, és agyonbiztosítottam a himba mozgását, a por/szennyeződésvédelmét egyedi cuccokkal.
Szóval a bronzpersely nem bírta az osztrák gyereknél; felújítást sosem látott, kikopott az a 3+ mm vastag persely, amit az a két zárószem (szintén kopva van brutálisan) fogott közre. Olyannyira kikopott, hogy a kar kemény anyagát is kikezdte; kissé ovális lett a végüknél a furat.
Mivel jól le akarom zárni pontos és precíz alkatrészekkel, ezért a 18mm vastag kart mágnesasztalra tettük, és leszedtünk belőle addig, míg nem lett egyenletes a felülete mindkét oldalt. Így 17mm széles lett.
Borzasztó korrodált volt a furat belülről, kis flexibilis marón/gravírozón csiszolószalagot megforgatva leszedtem ezt, és 1500as papírral kipolíroztam a felületet.
Túlfedéses, gázlámpával kályhán megmelegítettem, és satuban a két előre elkészített távtartó szemmel összenyomtam. A két szem pont olyan vastag, hogy középre tolják a görgős kosarat.
Mivel ovális volt kissé a furat; sajnos nem tudtam mit csinálni, kis fémragasztóval megtömtem ott, hogy legalább ne menjen be a szimmering mögé a víz/dzsuva.
A szimmeringek kissé kilógnak kb 1,5mm-t, ezekre kívülről ráfed az aluminium zárófedél két oldalt.