A mai napon elhatároztam, hogy igazi sportmotoros leszek, így bevettem egy vödör koxot és a lecsökkent inteligenciámmal felkaptam a kaputelefont és útnak indultam, hogy a folyó parton veressek pár feszítős képeket. Azonban a motor visszapillantójában feltűnt, hogy iszonyat ocsmány vagyok, de ha már ennyi energiát fektettem az útba kénytelen voltam pár képet lőni.
Ekkor eszembe jutott, hogy eme remek weboldal szeretettel méltó tagjai imádják a BMW-ket, különösen a kék-fehér BMW-ket. Így hát nem volt mit tenni, készítenem kellett pár pár képet a fent említett BMW-ről, ami egyébkén nagyon szép BMW.
Előkaptam a kaputelefont és csináltam vele pár iszonyat ócska képeket a BMW-ről. Majdan feltűnt, hogy még ezek is túl magas színvonalú BMW képek a BMW-ről, így megnyomtam a HDR funkciót, ami a HD Ratyi változata (én szétesikszer funkciónak hívom, de tőlem lehet aprilla is), ekkor már tudtam kellően pocsék képeket készíteni.
A jól végzett munka úgy fellelkesített, hogy menten felkerekedtem BMW-re, hogy fagyizót keressek, mivel állítólag egy jó motoros ott tölti az idejét. Sajnos a környéken nincs fagyizó, de nem baj mert az út így is fantasztikus volt. Kétszer lemotoroztam volna Roszszit vagy ki a szöszt, három szarvast ki is fékeztem a kanyarban. Nem tudom mennyivel mentem mert szörnyen gyengén látok, de az biztos, hogy BMW nagyon gyorsan. Szerintem ha tolom se érek el ilyen tempót. Annyira menő voltam, hogy az út szélén várakozó munkás hölgyek sorra integettek, én meg, hogy laza legyek elengedtem a gázt (persze ekkor is tovább gyorsultam) és visszaintegettem, az egyikhez lelassítottam és pacsit is adtam. Mondjuk a pacsi után furcsa foltok voltak a kesztyűmön. Ezt követően hazamentem, természetesen végig egy keréken, néha kerék nélkül, de akkor is keresztbeállt a motor úgy kifarolt a nyomatéktól.
Végül pedig engedjétek meg, hogy a BMW motoromról is ejtsek néhány szót. Szóval mint láthatjátok ez egy BMW és nem is akár milyen BMW, mivel ez egy BMW R1100S, ami egy 1100-as BMW, tehát nagyon gyors BMW. A gyors BMW-k közül is a sport BMW és azok közül is a boxer motoros BMW. Tehát két BMW henger van a BMW-ben hengerenként 4 BMW szeleppel. A BMW-t 98 mérges paci teszi szuperszónikussáá, és ehhez 97 BMWNm párosul. Végsebessége valahol a hangsebesség fölött, de a fénysebesség alatt van. Kicsit öreg már a BMW, így néha reuma elleni gyógyszerrel kell kezelni a BMW-t. Továbbá fontosnak tartom megemlíteni, hogy 3 BREMBOOOOOO féknyereg is van rajta, amivel a másodperc tört része alatt lehet 300 kilóóméterr BMW csíkot húzni az aszfaltra. Szemfülesek kiszúrhatják, hogy hiányzik a gyertya fedél. Nos ezt átmenetileg távolítottam csak el, hogy a hangsebesség fölé gyorsulhassak a BMW-vel. Amúgy nagyon szép és jó BMW ez BMW. Szerintem kanca BMW mert hátul két BMW kipufogó is van, de nem biztos. Úgy gondolom elégszer írtam le, hogy BMW, tehát már tudjátok, hogy ez egy BMW.
Utóirat: Elnézést kérek a coppertől, hogy megsértem a személyes jogait meg mindent, de hát az én helyemre állt.
Továbbá a Galériát kifejezetten Oszinak és GP pilóttt Clam-nak ajánlom, mert ők nagyon szeretik a Bimmereket.
A feszítős képeket meg csak privátban küldöm el, ide nem tölthetem fel, mert közfelháborodást keltene.