Megújult az NT1100. A soros, kéthengeres motor még erősebb lett a középső fordulatszám-tartományban, a hattengelyes helyzetérzékelő pedig még pontosabb adatokat szolgáltat a vezetéstámogató eszközöknek a hatékonyabb működés érdekében. Újdonság a hagyományos Showa rugózóelemekkel felszerelt alapmodell mellé érkező, elektronikus szabályozású futóművel felszerelt NT1100 Electronic Suspension, melynek SHOWA EERA™ felfüggesztése minden helyzetben optimális csillapítást szavatol. Ugyancsak átdolgozták a letisztult, áramvonalas idomzatot és az – immáron egy kézzel állítható – szélvédőt is, továbbá újra rajzolták az alsó és a felső légterelőket, hogy fokozzák az aerodinamikai hatékonyságot és az időjárás-védelmet. Emellett nappali menetfénnyel (DRL) egészítették ki a kettős LED-fényszórót, nagyobbá, illetve kényelmesebbé tették a nyerget, 150 mm-rel megtoldották az első sárvédő hátsó részét és az alapfelszereltség részeként kínált oldaldobozok szállítókapacitását is megnövelték. Menetbiztonsági és vezetést segítő eszközei között megtalálható a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC), az Egykerekezés-gátló (Wheelie Control) és a – három gyári plusz két személyre szabható karakterisztikát felkínáló – üzemmódkapcsoló. Lassításáról radiálisan rögzített, négydugattyús első féknyergek gondoskodnak, kerekein pedig 120/70 R17, illetve 180/55 R17 méretű abroncs feszülnek. Mindezt a 6,5”-es, érintőképernyős TFT-műszeregység koronázza meg, mely Apple CarPlay®- és Android Auto®-csatlakozási lehetőséget kínál fel a pilótának.