4 hónap óta nálam, közben elkészült minden tervezett (és nem tervezett :) módosítás apránként. No meg belekerült szolid 1600km is.
Az igazi teszt majd csak most jön, de eddig ez az összkép - összehasonlítva az előző XR típussal:
- barátságosabb és nyugodtabb blokk alul, 8ezer felett vadul meg, de akkor nagyon durván
- Nagyon bejött a TFT műszerfal és funkciói (egyszerű navi, telefon/zene kezelés, motor beállítások, menetközbeni full adat/térkép rögzítés stb)
- ülés pozíció a tank kiképzés miatt sokkal jobb, “benne” ülsz, könnyű lábbal is helyezni ide-oda
- menet közben sokkal könnyebbnek tűnik a motor
- nagyon szép lett, sokkal többet elidőzik rajta a szemem az biztos
- az egyetlen nagy fájdalom, hogy az euro5 kinyírta a kipufogó durrogást. Ez tényleg hiányzik az előzőből...:(
De ennyi az egyetlen negatívum, minden másban jobb lett szerintem. Hétköznapi(bb) használatra mindenképpen, aztán kiderül mit tud még az első nagyobb túrán és Ringen.