Rendbe kellett rakni a vázat, ezért az ősszel szét lett borítva a motor. Mondhatom, hogy egy hosszas felújítás vette kezdetét, ami most egy darabig szünetelni fog, de működő állapotban.
Váz újra festve és a rozsdás részek kicserélve, megerősítve, cross lábtartó és első sárvédő, átlátszó index búrák és hátsó lámpa búra, endúró berúgókar, modernebb tükrök, új rugók és lámpa tartók a fejidomban, felújított első teleszkópok, cserélt hátsó teleszkópok, némi polírozás és egyéb kisebb alkatrészek cseréje.
Még tervben egy-két dolog, a blokkhoz addig nem akarok nyúlni, még baja nem lesz, szóval kipufogó is marad. Fordulatszámmérő beszerzése is a tervek közt van, már csak óra és spirál hiányzik. 18-as első és szélesebb hátsó kerék készülőben, illetve gondolkodom a festésen is.