Kihasználtuk a mai jó időt és fotózkodtunk egy kicsit az Ezredessel. Mivel második motorként használom, a családi béke érdekében meg van hirdetve, de fontosnak tartom, hogy amíg a garázsban van, továbbra is mindent megkapjon. Tavaly év végén sikerült beszereznem mindent, hogy szükség esetén gyárivá lehessen visszaalakítani. Az ülést, a tükröket és a fék- és kuplung karokat nincs szándékomban visszarakni, azt a leendő tulaj kezébe nyomom, de visszakerültek a gyári irányjelzők és a dob is. Szerintem nagyon jól mutat ez a minimálisan alakított oldschool összkép. A hangja a gyári dobbal egész hátborzongató: folyamatos mély dohogást hallasz. A karbikat sikerült kifésülni: mint kiderült a szükséges méretnél kisebb fúvókák voltak benne és azok is össze-vissza. A vezérműlánc feszítő cseréje óta a blokk olyan halkan jár, mint egy új motoré. Eddig is különleges élmény volt motorozni vele: nagy, hosszú és nehéz gép, úgy megy át az úthibákon, mint egy tank, de most kíváncsian várom a szezont, hogy mennyivel lett még jobb a masina. :)