Tavaly novemberben vettem hozzám került egy FZR. Általános iskolás koromban imádtam ezt a motort de elérhetetlen volt a számomra. Így 35 évesen gondoltam gyerekkori álmot ideje valóra váltani. 23 éves motornál nem vár csodát az ember. Svájci motor volt 71 ezer km van benne. Közel 4 hónapos meló után elkészült. Sokat kellett alkatrészekre várni, meg télen nem is siet az ember :)
Teljesség igénye nélkül a lista ami cserélve/javítva lett:
- Új első/hátsó új Pirelli Sport Demon gumik
- Új gáz/kuplung bovden
- Első/hátsó fékbetétek
- Első/hátsó fékfolyadék
- Hátsó rugóstag csere (egy keveset futott, de felújítottat kapott)
- Karburátor szívócsonkok (képeken látható hogy repedtek voltak régiek)
- Új kuplung
- Első hátsó kerékcsapágy csere
- NGK gyertyák
- Láncszett csere
- Első teleszkóp szimmering csere
- Fényvisszaverő felnicsík
- Jobb hátsó sérült idom csere (ezt brutál nehéz volt beszerezni, eredeti fényezéssel)
- Jobb első index takaró (ezt hónapokig kerestem)
- Összes idomcsavar cseréve (némelyik már rozsdás volt, több pedig mivel műanyag teljesen elporladt)
- Gyári tükrök
Természetesen légszűrő, olajszűrő és új olaj
A végén kapott a gyári dob helyett egy Laser duo-tech dobot amihez a Proex készített egy nagyon szép összekötőt.
A teljes szerelési munkát a
http://www.roninmoto.hu végezte. Nagyon lelkes srácok, mindenről képeket készítenek és pontos listát írnak. Csak ajánlani tudom őket.