Yamaha XT125X 9 / 10

Yamaha / Yamaha XT125X
gyártási év: 2005
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 4500
vezetett km: 5000
fogyasztás: 3 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

2009 májusában vettem az XT-t, alapos utánajárás és érdeklödés elözte meg a vásárlást. 2005ös gyártmány, 2006.áprilisában lett forgalomba helyezve, 4500km-el nagyon megkimélt gyári állapotban jutottam hozzá! 5 hónap alatt 5000km-t mentem vele, SEMMI gond nem volt! 125 4t, mindenki tudja ez kb mire képes, teljesitményre 9est adtam a KATEGÓRIÁJÁBAN, e mellé párosul a megbizhatóság; olyan érzése van az embernek, hogy soha nem romlik el! 95-100as utazosebesség(95kg alatt), végsebesség 112-115; 2szer mentem már vele 120-122t is; de az nem egészséges, 110fölött szerintem már nem szabad kinozni ezt a gépet! Mind az 5 sebességi fokozattal meg vagyok elégedve (nincs olyan gond mint pl a cbr 125ben,hogy fölöslegesnek érzem a 6ik-at). Futóművel abszolut meg vagyok elégedve, aki enduro változatban gondolkozik annak szerintem terepre gyengécske a teleszkóp. Fékek nagyon jók, jól adagolható, jól kezelhetö. Motor kezelhetösége irányithatosága, tipusábol is adódóan nagyon jó, kezesbárány, városban szerpentinen 1aránt megállja a helyét, bár a gyári gumi van még rajta, (pirelli) aminek nem tul jó a tapadása. Fogyasztása 3,2-3,5 liter. Gyári kipuffbol az utolso szükitö ki van szedve (nem tákolt; igényesen meg van csinálva) igy szép hangja van! A müszerfal felér egy kis fedélzeti computerrel, napi km,össz km, fordulatszám grafikonon és számmal kiirva, idö, gyorsulás 0-40re,köridömérö,aksi töltöttség,átlagsebesség),tank 10 literes könyv szerint, tankoltam már bele 10,6ot, 2,5-3liter között villan a kis benzinkut a muszerfalon, a motor méretét tekintve: 1 kicsit lehetne nagyobb, 183cm vagyok, nekem határeset, tervben van egy 2v3cmes kormánymagasito,70-80km után meg szoktam állni egy 5 perces pihire, mert nekem akkor már kezd kényelmetlenné vállni, de egszen addig semmi gond nincs a kényelemmel!. Kormányon a kezelöszervek jol vannak elhelyezve, kényelmesen kapcsolgatható minden, hiányolom a vészleállito gombot, ami az ujjabbakon már megvan! Üzemanyag szintet sem jelzi sajnos semmi, csak villan a led és onnatol kb 100 km, Van a motoron egy praktikus szerszámos, tárolorész viszont nincs! Náam nagyon jó tulajdonság hogy önindito és berugó kar is van! Még 1 kis "baki" az enyémen még nem zárható a tanksapka, valszeg ezis cserés lesz majd, de eddig inkább tankoltam! Összességében nem tudnék rola igazán rosszat mondani, van 1-2 kis baki amit nagyon könnyen meg lehet szokni. Bocsi ha hosszu lett vagy kicsit összevissza irtam, remélem a lényeg megvan! Csak ajánlani tudom

Erre használta
WC-re is ezzel járok; túrák-iskola-város..., pályázni nem voltam még vele de szeretnék! Terepen soha nem mentem vele és nem is fogok!

Javítanivalók
Nincs, olajcsere volt, + egy felnicsikot tettem fel rá!

Itt szervizelte
Apa garázsa, de semmi javitani valo nem volt!

A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Breki_XT

Beküldve: 2009. október 11.