Suzuki GSF1200 Bandit 9,2 / 10
Suzuki /
Suzuki GSF1200 Bandit
gyártási év: 2005
lökettérfogat: 1200 köbcenti
ekkor vette: 2005
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 88000
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen
Simson, Suzuki gs 650, Yamaha fzr 500, aztán Suzuki gsf 1200
Azért eset rá a választásom mert azt mondták hogy jó.
2005 áprilisában hoztam el egy 0 km-es banditát. " még a szőrök is rajta voltak a gumin, de akkor már tudtam hogy ilyen gumim nem lesz mégegyszer."
Ezidáig 88000 km van benne.
A bejáratást a könyv szerintiek szerint végeztem el. 1600km után egy Yoshimura dob került rá igazából a vadak és az autósok miatt. A bejáratás alatt előfordult, hogy nem vettek észre az úton haladók.
Első évben 12000km-t tettem meg. Második évre 20000km lett benne. Az első két évben csak tankolnom kellett nem volt vele semmi gondom. Szervizelést az előírtak szerint végeztem. "Gyors kanyarokban inog." A haverjaim 1000 sportgéppel motoroznak tudtam velük tartani a tempót.
27300km nél volt a lánc cserém. 25900-nál az én figyelmetlenségem miatt az első teleszkópot szét kellett szednem és így új olaj került bele. A motor stabilitását csak az első teleszkóp keményítésével tudtam elérni " több olaj, rugónál 4mm alátét" . Fékpofát elől 33000km-nél, Hátsó fékpofát 48300km-nél cseréltem elöszőre. Közben 42000km-nél vége lett a 2007-es évnek is.
54000km kormánycsapágy utána húzás. 58000km második lánc csere. 59800km-nél hátsó fékpofa csere az előző valami EBC márka volt amit többet nem vettem. A 2008 as évnek 63500km-nél eset le a hó. " hóban eléggé csúszott a hátulja." 2009 -es műszakira kicseréltettem az olajokat a fékben meg a kuplung szerkezetben. 74500km-nél cseréltetem ki a vezérműláncot ami egy kicsit egyenetlenül nyúlott meg, de még számottevő hangja nem volt. Csupán csak egy hosszabb útra indultam vele. Ekkor cseréltem ki a gumi tömítéseket is ami a hengerfej fedlap leszorító csavarnál és a gyertyáknál található. 75200km-nél első fékpofa csere. 84300km-nél kuplung lamella ellenőrzése, " tolómérővel mérve 3,00 a gyári felső határ értéke 3,01.
most meg itt vagyok és még mindig kirándulok vele.
Az olajfogyasztást 66000km-nél vettem észre, addig sem volt, csak mikor letekertem vele 2500km-t autópályán. A mai napig 6000 km alatt a felső nívótól az alsó nívóig megy le az olaj. A két olajcsere között nem kell olajat töltenem bele.
Idén vettem észre, hogy 5. sebesség fokozatban egy kicsit hangosabb a blokk mint a többinél. Idén télen ha leesik a hó szét szedetem apró darabokra és cserélem a hibás elkopott dolgokat.
Én mindig jó minőségű alkatrészeket rendeltem.
Fogyasztásom 4.4-7.5-ig tart.
Voltam vele Párizsban, Bordauxban az óceánnál, Szlovákiát és észak olaszországot, meg Ausztriát is bejártam. legtőbszőr 2 személyel dobozzal és tanktáskával.
Az utjaim folyamán a motor volt a legerősebb láncszem.
Túrázásra nagyon ajánlom. De ha sokáig nézegelődsz és kicsúszol az időből hamar haza tudsz érni.
Még mindig ezt hajtom
Erre használtatúrázás, motorozás
Bejárjam Európát
JavítanivalókNe pakold túl a dobozt az előírtaknál többel. "Suzuki erősebre is csinálhatta volna a hátsó vázat amire a doboz tartó megy fel."
Cseréltem a kopó alkatrészeket.
A többit majd télen tudom meg.
Itt szervizelteHonda Tapolca
értettek hozzá
A beküldő 13 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
gyrzslt-KexBeküldve: 2009. szeptember 16.