Suzuki GSF1200 Bandit 9,2 / 10

Suzuki / Suzuki GSF1200 Bandit
gyártási év: 2005
lökettérfogat: 1200 köbcenti
ekkor vette: 2005
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 88000
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Simson, Suzuki gs 650, Yamaha fzr 500, aztán Suzuki gsf 1200
Azért eset rá a választásom mert azt mondták hogy jó.

2005 áprilisában hoztam el egy 0 km-es banditát. " még a szőrök is rajta voltak a gumin, de akkor már tudtam hogy ilyen gumim nem lesz mégegyszer."
Ezidáig 88000 km van benne.

A bejáratást a könyv szerintiek szerint végeztem el. 1600km után egy Yoshimura dob került rá igazából a vadak és az autósok miatt. A bejáratás alatt előfordult, hogy nem vettek észre az úton haladók.
Első évben 12000km-t tettem meg. Második évre 20000km lett benne. Az első két évben csak tankolnom kellett nem volt vele semmi gondom. Szervizelést az előírtak szerint végeztem. "Gyors kanyarokban inog." A haverjaim 1000 sportgéppel motoroznak tudtam velük tartani a tempót.
27300km nél volt a lánc cserém. 25900-nál az én figyelmetlenségem miatt az első teleszkópot szét kellett szednem és így új olaj került bele. A motor stabilitását csak az első teleszkóp keményítésével tudtam elérni " több olaj, rugónál 4mm alátét" . Fékpofát elől 33000km-nél, Hátsó fékpofát 48300km-nél cseréltem elöszőre. Közben 42000km-nél vége lett a 2007-es évnek is.
54000km kormánycsapágy utána húzás. 58000km második lánc csere. 59800km-nél hátsó fékpofa csere az előző valami EBC márka volt amit többet nem vettem. A 2008 as évnek 63500km-nél eset le a hó. " hóban eléggé csúszott a hátulja." 2009 -es műszakira kicseréltettem az olajokat a fékben meg a kuplung szerkezetben. 74500km-nél cseréltetem ki a vezérműláncot ami egy kicsit egyenetlenül nyúlott meg, de még számottevő hangja nem volt. Csupán csak egy hosszabb útra indultam vele. Ekkor cseréltem ki a gumi tömítéseket is ami a hengerfej fedlap leszorító csavarnál és a gyertyáknál található. 75200km-nél első fékpofa csere. 84300km-nél kuplung lamella ellenőrzése, " tolómérővel mérve 3,00 a gyári felső határ értéke 3,01.
most meg itt vagyok és még mindig kirándulok vele.

Az olajfogyasztást 66000km-nél vettem észre, addig sem volt, csak mikor letekertem vele 2500km-t autópályán. A mai napig 6000 km alatt a felső nívótól az alsó nívóig megy le az olaj. A két olajcsere között nem kell olajat töltenem bele.

Idén vettem észre, hogy 5. sebesség fokozatban egy kicsit hangosabb a blokk mint a többinél. Idén télen ha leesik a hó szét szedetem apró darabokra és cserélem a hibás elkopott dolgokat.

Én mindig jó minőségű alkatrészeket rendeltem.

Fogyasztásom 4.4-7.5-ig tart.
Voltam vele Párizsban, Bordauxban az óceánnál, Szlovákiát és észak olaszországot, meg Ausztriát is bejártam. legtőbszőr 2 személyel dobozzal és tanktáskával.
Az utjaim folyamán a motor volt a legerősebb láncszem.

Túrázásra nagyon ajánlom. De ha sokáig nézegelődsz és kicsúszol az időből hamar haza tudsz érni.

Még mindig ezt hajtom

Erre használta
túrázás, motorozás
Bejárjam Európát

Javítanivalók
Ne pakold túl a dobozt az előírtaknál többel. "Suzuki erősebre is csinálhatta volna a hátsó vázat amire a doboz tartó megy fel."

Cseréltem a kopó alkatrészeket.
A többit majd télen tudom meg.

Itt szervizelte
Honda Tapolca
értettek hozzá

A beküldő 13 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: gyrzslt-Kex

Beküldve: 2009. szeptember 16.