Suzuki GSX-R750 9,2 / 10

Suzuki / Suzuki GSX-R750
gyártási év: 2004
lökettérfogat: 749 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 7500
vezetett km: 12000
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Tavaly vettem meg ezt a szépséget. Az előtte lévő Thundercatom 1,5 éve várja sorsának jobbrafordulását.
A motort a Full Gas-nal vettem, az egyetlen gondom az volt, hogy a hasonló korú 1000-es gixxerek ugyan ennyibe kerültek. De úgy éreztem, hogy nem vagyok felkészülve az 1000-es erejére. Hát a 750-esére sem voltam! Az első próbaúton kb. 13-14fok lehetett és 3-ban 80-nál úgy elkapart mint a szél. Ebből az évjáratból nem sok 750-es van valószínűleg az ára miatt, de szerencsére sok alkatrésze kompatibilis a 600-al. A motorral nem sok bajom volt-van. Az előző tulaj megpörkölte a kuplungot, minek következtében a városban ha túlmelegszik a blokk akkor teljesen behúzott kuplungnál is tolná a gépet, megfelelő vezetéstechnikával kezelhető a dolog. A Hringen estem vele egy közepes méretűt de hazavitt akkor is pedig a dekli rendesen csiszolódott. Mindíg pöccre indul, bár amióta versenyrendszer van rajta akkor hidegindítás után hajlamos leállni, de ez inkább az alacsony alapjáratnak köszönhető. mert a gázparancsokat rögtön veszi. Olajat egyáltalán nem eszi, sajnos a Szombathely-Bp. távolságot nem lehet vele tankolás nélkül megtenni. Autópályán kihoztam belőle 12 literes fogyasztást is, de túratempóban megelégszik 5,5-6 lityivel. A szélvédelme 200-ig jó azután már be kell hasalni rendesen.A városban elég fárasztó és 2-3 lámpa után már indul a ventillátor. A férfiember tojásai hamar elkezdenek főni. Utasnak nem egy leányálom, de gondolom ez nem meglepő. A blokk pontosan 2500-tól kezd el húzni, az alatt csak rázza a láncot, 5000-től már valódi erőt lehet érezni, de igazából 8000-nél indul meg. Autópályán végesebességnél is könnyen irányítható. A versenypályán is bár Én még km-re vagyok a motor képességeitől. 5 Hringi kör alatt kb.3cm jön beljebb a fékkar. A célegyenesben elég jól tartja az ezreseket, a 600-ra meg ráver 30-40m. Szerintem a 750-es a tökéletes kategória, nem zabálja a gumit mint az 1000-es viszont jóval nyomatékosabb mint egy 600-as. Szépen jön meg az ereje és bőven van tartalék ha az M7-en meg kell küzdened egy erőszakos bömössel.

Erre használta
Főleg túráztam vele. Pályán 2X voltam vele. Másodszorra el is estem vele a saját hibámból.

Javítanivalók
Csak a bukás utáni ill.kötelező szervíz.

Itt szervizelte
A Yamaha World-be vittem eddig.(Ha már ott áll a másik motorom). A szerelők lelkiismeretesek és türelmesek.
Az alkatrészek nem kirívóan drágák.

A beküldő 3 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: ddt500

Beküldve: 2007. február 20.