Kawasaki ZZ-R400 8,4 / 10
Kawasaki /
Kawasaki ZZ-R400
gyártási év: 1994
lökettérfogat: 400 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 26000
vezetett km: 13000
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 6/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen
Megunva a robogó korlátos végsebességét (illetve beteljesítve gyermekkori vágyamat) elhatároztam, hogy nagymotort veszek. Egyszerű szempontok vezéreltek: könnyen kezelhető legyen, sportos (de nem halálos, kényelmes, legyen szélvédelme, mindennapokban használható. Sokáig válogattam, próbálgattam a haverok gépeit, míg rá nem ültem egy 2000-es zzr 400-ra. Rögtön tudtam, hogy ez AZ! Nem horror erős, kényelmes, nekem a kanyarodása nagyon tetszett. A kipróbált gépek közt a fő különbséget mindig a kanyarodásom stabilitásán éreztem: az egyikkel majd" oldalra estem, a másikkal nem bírtam ívet tartani, stb.
Menettulajdonságait nézve ami előnye, az adott esetben a hátránya is: 6500 rpm-ig úgy gyorsul, mint egy Simson, 7000-től viszont mint akit se@@berúgtak. A két első fék úgy harap, hogy mindig elnevetem magam: vicc, hogy milyen rövid úton megáll.
A váltó nem egy finom szerkezet, bár úgy tudom az típushiba: 1-esből 2-esbe akkorát csattan, hogy minden arrajáró felkapja a fejét, de meg lehet szokni és a váltónak eddig (kopp-kopp) még nem volt semmi baja. Mivel belpiacos motorról beszélünk, az alkatrészek beszerzése igen nehézkes: a kopó-mozgó alkatrészek még hagyján, de ha az idomot megtöröd!
Összegezve: tanuló motornak kiváló, karcolni is sikerült vele túrázáskor +1 személlyel, mindennapi használatra is jó (még télen is), szép hogy dupla kipufogós(!)
Erre használtaMindennap ezzel járok, 2havonta 1x túra.
JavítanivalókKuplungbowden szakadás (elöregedett anyag, 1500 Ft), karbi beállítás.
Mivel egyszer eldobtam (20 km/h-nál) tört az index (2500 Ft), a visszapillantó kicsapta a plexit (12000Ft), oldal(generátor)dekli kilukadt (aluhegesztés 2000Ft, még jó, különben rendelhettem volna horror áron), fejidom tört (na ez volt durva: 30000Ft egy bontott sz@r).
Itt szervizelteJavíttattam Biatorbágyon és a XVII-ben a Motorvárosban. Sehol sem voltak lelkesek, hogy egy belpiacoshoz kell hozzányúlni (valszeg azért, mert ha kiderül, hogy v.mi alkatrész kell hozzá, azt nem tudják "leemelni a polcról", hanem bontó, haver stb.) de amit kértem megcsinálták. Hogy olcsó volt-e, nem tudom megítélni, nincs viszonyítási alapom. Megfizethető:_)
A beküldő 8 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
Mockba44Beküldve: 2007. december 4.