Kawasaki ZRX1200 S 7,2 / 10

Kawasaki / Kawasaki ZRX1200 S
gyártási év: 2004
lökettérfogat: 1196 köbcenti
ekkor vette: 2004
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 25600
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 5/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Sok variálás, motor próba, fórumok,vélemények olvasgatása után döntöttem a kawa mellett.Mindenképpen kényelmes,hosszú túrára alkalmas motort kerestem.A szélvédelem(és az ár) miatt az 1,2-es Bandit vagy a ZRX jöhetett számításba.Amiért a kawát vettem meg:
- kb. 20 LE-vel erősebb,
-viszonylag kevés van belőle Mo._on, nincs minden parkolóban 10 db belőle,
-"motor kinézete van".
A gyári plexit és dobot lecseréltem(Puig, Micron),gumiból a második garnitúrát fogyasztja: Bridgestone-14 500 km, a Conti RoadAttack talán kibírja a 13-at.
A motor fogyasztása: teljesen "jobbkéz függő": 100-120-as túratempónál előszőr azt hittem, hogy elromlott a műszer, mert nem akart kifogyni,viszont ha küldöm neki akkor 8-10 liter.
Blokk: a szervíz által beletöltött Fuchs olajat ette, ez Castrol R4S-el megszünt (a minőség az minőség). Más gond nem volt vele-húz mint egy ökör-, vagy berakom ötbe-azt" megy hegyen-völgyön.
Váz-futómű: célnak megfelelő, nem kanyar vadászatra találták ki.
Összességében egy klasszikus túragép, ami gond nélkül elvisz A-ból B-be, de nem igazán hozza lázba az embert.

Erre használta
túra

Javítanivalók
csak a kopó alkatrészek

Itt szervizelte
K-Bikers. Az olaj fogyasztáshoz nem tudtak hozzászólni, egyébként a kötelező szervizeket rendben megcsinálták.

A beküldő 34 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: zrxrudi

Beküldve: 2007. március 12.