Kawasaki ZX6R 9,8 / 10
Kawasaki /
Kawasaki ZX6R
gyártási év: 1999
lökettérfogat: 600 köbcenti
ekkor vette: 2006
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 20000
vezetett km: 11000
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen
Elöl 6 dugattyús Tokyco fék csillapítja a 107 lovat, ami természetesen makulátlanul végzi a dolgát. A fékre nem lehet senkinek sem panasza.
A kormány a mai birngáktól eltérően szerencsére magasabban van, ezért igazán kényelmes.
A mátrai szerpentineket nagyon szereti, szinte komolyabb erőfeszítés nélkül vette a kanyarokat. A kanyarban nagyon stabil. ehhez persze egy kicsit át kell állítani a telót, mivel a gyári 70 kg-os emberhez van állítva.
A fogyasztása a többi Ninjához hasonlóan nagyon alacsony. 140-150-es tempóval 5,2 mértem. Volt rá eset, nem is egyszer, hogy utassal túratempóban, amiben volt 100 és 160 is, de főleg 130, a fogyasztás csak 4,7 liter volt.
Az ereje meggyőző. nyugodtan oda lehet állni egy k3-as gsx-r mellé is. 400 m-en 11,3-as időt mentem :D
Amikor kijött a modell 1998-ban osztályelső volt. /aki nem hiszi nézze meg az 1998-as motorrevu egyik számában/
A váltó olyan mint a vaj. A fokozatokat pontosan lehet kapcsolni.
A hátsó fék, mivel csak 1 dugattyús, egy kicsit gyenge.
A hátsó ülésen utazók még sosem panaszkodtak, olyan mint egy "fotelben"
A motor szélvédelme tökéletes. 185 cm magas vagyok, de 160-ig egyenesen ülök a motoron.
Aki egyszer Ninját vesz, az sose fog más típust vásárolni!!!! :D
Erre használtaCsak túrázásra használtam
JavítanivalókA szokásos olaj, gumi és gyertyacserén kivül semmit nem kellett még rajta javítani.
Itt szervizelteSaját magam szervizeltem.
A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
RoliiBeküldve: 2007. február 19.