Nem kérkednek kiváló fogyasztásadattal vagy a legújabb környezetvédelmi norma teljesítésével, hisz' az angoloknál továbbra is a motorosok sokkolása a cél, és erre tökéletesen alkalmas a 2 294 köbcentis, háromhengeres, 148 lóerős Rocket.
A forgatónyomaték értéke már-már a használhatatlan tartományba esik, a 221 Nm-es adat látványosan felülmúlja a konkurens cruiserek hasonló paramétereit, ám két személlyel csak a Touring verzió esetében használhatjuk ki a gigászi vonóerőt.
A Roadster modellen ugyanis csak egy apró, kapaszkodó nélküli hátsó ülőpárnát találunk, ami nem éppen egy kéjutazás, mivel a sportmotorokat megszégyenítő gyorsulást kell elviselnie társunknak, miközben csak a vezetőbe kapaszkodhat. Az oldaldobozokkal és légterelővel kiegészített túra-verzió sokkal inkább "utasbarát", gazdagabban párnázott nyergével és lágyabb teljesítmény-leadásával, így ezzel már bátran belefoghatunk többnapos kalandokba is, főleg, hogy a Roadster elképesztő, 150-es első és 240-es hátsó abroncsát itt visszafogottabb, 150/180 párosra cserélték.