Egy egyszerű kérdésre keresték a választ a Fischer cég mérnökei: mire vágyik az átlagos, ’kispénzű’ motoros?

Egy feltűnő formára, olyan alkotóelemekre melyek nevét bármikor bedobhatja beszélgetés közben, és egy blokkra, ami nyomatékos, és jól gyorsul százra.

Fischer
A válasz, az MRX650 képében jelent meg. A már kipróbált, és olcsón hozzáférhető Hyosung V2 blokk köré építettek egy vázat, amit Öhlins és Brembo alkatrészekkel egészítettek ki. A motor szépségéről – főleg európai szemmel – lehetne vitatkozni, de egy olyan országban, ahol a Buell a sportmotor formatervezés csúcsa, ugye minden megeshet.

És az lényeg: az európai piacra – számításaik szerint – 5000 euró alatti áron tudják majd szállítani a motort. 1.350.000 forint, sok vagy kevés?

Ha azt nézzük, hogy ezzel az utcai motorozást minden tekintetben kielégítő motort adnak, akkor kimondottan kedvező.

Ha úgy vizsgáljuk, hogy a Kawasaki ER6-N áráért egy ismeretlen gyártótól vásárolunk, akkor már kevésbé kedvező a kép. Mindenesetre a törekvés értékelendő, a piac pedig eldönti, hogy van e létjogosultsága az új ötletnek.