Végre a nagyközönség is élőben megcsodálhatta India egyik legkívánatosabb kétkerekűjét, a Royal Enfield Continental GT Café Racert. A bemutató helyszíne stílusosabb nem is lehetett volna, hiszen a londoni Ace Café előtt pózoltak a masinák, hogy vásárlókat csábítsanak a patinás gyártóhoz:
A tűzpiros gépekben egyébként 535 köbcentis, négyütemű, egyhengeres, léghűtéses blokk dohog, közel 29 lovas csúcsteljesítménnyel - az érték nem éppen kiemelkedő, de a márka rajongói nem is a féktelen száguldás miatt voksolnak a régies kinézetű vasra. Csúcsteljesítmény ide vagy oda, az úttartást és a lassulást nem bízták a véletlenre, így gáztöltetű Paioli rugóstagok simítják az úthibákat, s a szimpla első tárcsát a Brembo kétdugattyús nyerge szorítja, a fűzött küllős felniken pedig Pirelli Sport Demon gumik feszülnek.
Az évente közel kétszázezer motort készítő Royal Enfieldnél azt remélik, hogy a típussal új piacokat, például az Egyesült Államokat is meghódíthatják, és az indiai, illetve európai boltok mellett újabb üzletekkel bővíthetik hálózatukat.