A Moto Morini esetében egy csodálatos elv, az "igazi talján motor" gondolata is odaveszett, hiszen példamutató volt az üzleti stratégia amivel dolgoztak: büszkén vállalták, hogy motorjaikhoz kizárólag olasz alapanyagot és beszállítókat vesznek igénybe, csak azt importálták, ami megoldhatatlan volt azonos minőségben Olaszországban.
Motorjaik nagyjából 90%-ban hazai termékből készültek, és olyan csodálatos típusokkal kényeztették el a rajongókat, mint az óriási Granpasso vagy a Corsaro 1200 Veloce.
Aki szeretne hozzájutni egy Moto Morinihez, most már igencsak kapkodnia kell: a raktáron lévő motorokat kiárusították, az akcióban típus szerelmesei szinte féláron juthattak a csodálatos gépekhez. De itt a lehetőség, az utolsó darab, a gyár speciális felszereltségű kiadása: a radiális fékkel és kuplunggal valamint Öhlins futóműelemekkel és Termignoni kipufogókkal ellátott Corsaro Veloce.
A nyitott kipufogóval és ehhez passzoló injektortérképpel felszerelt gép így már több mint 150 lóerőt teljesít, és - tudásához viszonyítva - egészen olcsón, 8760 euróért kelleti magát a gyár előcsarnokában. Hogy ki fogja hazavinni az utolsó Corsarót? Ez a legszebb a történetben, hogy gyakorlatilag bárki megszerezheti, csupán egy e-mailt kell küldenie, és anyagilag is megerősíteni vételi szándékát. Regisztrációs adóval együtt kb. két és félmillió forintért elhozható a paripa, ami az eredeti - közel négymilliós - vételárat tekintve igazán jutányos.
A csekély összeghez már csak a közúti bírságok költségét kell hozzáadnunk, ugyanis a nyitott verzió nem felel meg semmilyen zajemissziós normának, és az alig kétszáz kilós géppel a hazai sebességhatárok betartása sem lesz egyszerű dolog...