A Husky erőforrásaként egy sorkettes, 900 köbcentis Rotax blokk szolgál majd, melyet a gyártó a BMW F800-asból adoptál, némi módosítással persze.
Az újítások között szerepel a saját fejlesztésű air-box és kipufogó rendszer is, amitől nagyobb nyomatékot és magasabb csúcsteljesítményt remélnek a mérnökök.
A csupasz utcai harcos 2012-ben két különböző változatban kerül a vásárlóközönség elé, de később, a paletta bővülésével a 900-as, sorkettes erőmű további modellek alapjául szolgálhat majd.
"Nagyon izgatottak vagyunk a Husqvarna jövőjét illetően. A BMW által rendelkezésünkre bocsátott hatalmas támogatásnak köszönhetően, a Husqvarna kellő kapacitással és szakértelemmel indít útjára egy teljesen újfajta utcai motorcsaládot.
Az első típus, mely a gyártósorra kerül, egy 900 köbcentis csupasz utcai gép lesz, ami az alapmodell mellett "factory" kivitelben is elérhető lesz 2012-ben. Ez a modell is megőrzi a márkára jellemző agresszív vonalakat, a nagy teljesítményt és kiegyensúlyozottságot." - mondta Massimo Granata, a Husqvarna UK Ltd. képviselője.