A Dakar szériában a Yamaha már használt kétkerék-hajtású motort, igaz, a sivatagi versenyen is csak részben használták a versenyzők az első kihajtást, nagyrészt hagyományos, "hátsókerekes" üzemben hajtották a motorokat. Az utcai felhasználásra nem gondoltak a hangvillás márkánál, épp ezért hiánypótló lehet a Christini újdonsága, az AWD 450DS.
A mindössze 127 kilogramm tömegű (!) gépet "street legal" jelzéssel árusítja a gyártó, vagyis minden olyan elektromos szerelvénye megvan a motornak, ami a közúti használathoz szükséges. A Hondától származó 450-es blokk ereje ötfokozatú váltóművön és lánchajtáson keresztül jut el a 18 colos hátsó kerékre, illetve egy kapcsoló segítségével hozhatjuk mozgásba a 21-es első kereket. A motor terepképességéhez nem férhet kétség: a több mint harminc centis szabadmagasság és a 85 centiméter magasan elhelyezkedő nyereg ideális a komoly terepezéshez, ráadásul a puritán gépen - a berúgókar mellett - önindítót is találunk, így nem kell az öblös motor újraélesztésével küzdenünk, ha lefulladnánk.
A nemrég bemutatkozott gép máris komoly eladási sikerekkel büszkélkedhet: a kiváló terepképesség és a kedvező, 7 700 dolláros ár nagy feltűnést keltett a hadsereg vezetői körében is, így az amerikai katonák afganisztáni bevetésein ilyen motorokat fognak használni 2012-től.