A brit manufaktúrában izgalmas terepmotorok készülnek, melyek jellemzője, hogy kialakításuk és az átlagosnál szélesebb nyergük akár egész napos kalandozásra is alkalmassá teszi őket, tömegük mégis a legkönnyebb rendszámos endurókat idézi.
A CCM GP450 Adventure például mindössze 130 kilót nyom, és filigrán kialakítása ellenére közel négyszáz kilométeres hatótávval büszkélkedhet. A gépben egyhengeres, 450 köbcentis, négyszelepes erőforrás dolgozik, s kereken negyvenlovas teljesítménye ötfokozatú váltón és lánchajtáson át jut el a mindössze tizenkét centi széles és 18 col átmérőjű hátsó kerékre.
Valószínűleg a rövidre szabott áttétel eredményezi, hogy a remek tömeg/teljesítmény arányú vas "csak" alig százötvenes tempóra képes, bár kialakítását látva a CCM tulajdonosok nem is autópályán fogják nyúzni a kecses terepmotort. Ha mégis erre vágynának, a gyártó az eredetitől eltérő áttételezéssel is elkészítheti a vasat, rugalmas alternatívát kínálva a hasonló méretű konkurensekkel szemben. A szerény, bő négyliteres fogyasztás, az ebből fakadó nagy hatótáv és a nyolcezer kilométerre növelt szervizintervallum igazán csábító, de a vételár sajnos megtizedeli a CCM vásárlókat, ugyanis átszámítva közel hárommillió forintot kell kicsengetni egy ilyen motorért, s ez akkor sem kevés, ha az összegért minden funkciójában állítható első, illetve hátsó futóművet, valamint minőségi komponenseket kapunk.