Milánóban végre a nagyközönség is élőben láthatta, majd némi dulakodást követően akár meg is érinthette a zöldek legvadabb utcai- és pályamotorját, a H2-t és a H2R-t. Akkor kiderült, hogy az utcai változat a Ram-Air rendszer segítségével 210 lóerős csúcsteljesítményre lesz képes, egészen elképesztő, 140,4 Nm-es maximális forgatónyomaték mellett.
A H2R természetesen még keményebb lesz: alapból 310 lovat présel a főtengelyre, nagy tempónál pedig a torlónyomás ezt még megfejeli, így a Kawasaki saját tesztjei szerint szerint 326-nál (!) áll meg a mutató a mérőpadon. Most végre azt is megtudhattuk, hogy hová pozicionálja a Kawasaki a két újdonságot, vagyis mennyire száll el az ára, ha úgy tetszik. Tulajdonképpen nem nevezhetjük túlzásnak az összeget, elvégre a tengerentúli piacon a a ZZR1400 - vagyis ott a ZX-14R -, illetve a ZX-10R is nagyjából 15 ezer USA dollárba kerül, ehhez képest a H2 kereken 25 ezer, míg a H2R 50 ezer dollárért hazavihető.
Átszámítva ez az adók nélkül is 6,3, valamint 12,6 millió forint, azaz nem éppen szerény összeg, de az is igaz, hogy a jelenlegi leggyorsabb szériamotorról beszélünk, így minden bizonnyal akadnak majd jelentkezők a motorokra...