Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Yamaha DT 50 eladó! kb 82-es évjáratú szép állapotban hibátlan blokkal eladó!
Xd! 1-esbe powernél oda rántassz neki ! aztcsá!semmit nem kell ezen problémázni! nem kell oda kuplung!nekem is kiáll!
Tsősztök!érdekelne hogy Hól tudok rendelni kulung kart a dt 125r-hez!meg hogy valaki hallott e már új idomszettről hozzá?
Kicsit hátrább ülj a motoron az ülésen, és rántsd fel!
Hát egy jobb erőbe lévő Verhovinát is kilehet kapni egy picit.
Nehogymá egy 125-ös DT-t ne.....a 80-assal, ha merész vagy, mint tesóm, még menni is lehet vmennyit. A 125-ösbe meg sokkal több kraft van.
Kifejtened pontosabban hogy Te hogyan csinalod folduton az agressziv kuplungolast?
gyoker azt a "pár" képet mennyi idő alatt sikerült feltölteni az adatlapodra?
mondjuk én már nem nagyon használom terepen sőt szinte semennyire mert aszfalt gumik vannak rajta meg aztán az új fényezést nem akarom a gallyakkal lekarcolni meg neaggyisten ha elcsúszom a homokon... Szal ha megyek akkor is olyan 40 amivel megyek
nekem is krossz gumim van, és aszfalton, földúton mindenhol megemeli az elejét agresszívabb kuplungnál.
Akkor nekem valoszinuleg azert nem sikerul, mert cross gumim van es terepen probalkozok. Ott a batrabb kuplungolassal csak jobb kigyorsitast erek el, illetve jobban belekapaszkodik a foldbe, nagyobb nyomot hagy.
Buckakon amikor atmegyek terepen, meg 3-asban is feljon az eleje ha jol idozitem a gazadast, viszont sik talajon semennyire nem megy.
Én úgy szoktam hogy egyesben kicsit bátrabban engedem rá a kuplungot nagyobb gáznál persze a lábam a hátsóféken és akkor így kirúgja magát utána váltom a kettest és szépen lassan leteszi az elejét.
Bár én szinte mindig majdnem a tankon ülök.
Mondjuk én ha ütemesen váltok nem egy kerekezni akarok hanem csak erőteljesebben indulok akkor van amikor sima aszfalton még kettesben megemeli az elejét olyan 10cm-re.
Hát nekem most volt gyűrűzve a motor és a főtengely teljesen éppnek tűnt. Nem lógott meg semmi ilyesmi.
szijasztok nem tud valki estelg egy olyan lehetöséget hogy rendelni esetleg utángyártott yamaha dt 12 r idomokat vagy valmi ilyemit


nekem a két elsö fütö takaró idom kéne jobbos és ballos meg estleg egy fejidom és lehetöleg mindegyiik fekete
Hali!
Hát nemtudom már én se hogy mi lehet vele!
Beszéltem az egyik ismerősömmel és mondtam neki hogy mit csinál és azt mondta hogy lehet hogy a főtengely mondta be az unalmast!
Szerinted?
Menyibe kerülhet bele egy főtengely?Drága nagyon?
Azt a múltkor nem írtad hogy a kereket is megfogja...... ezt nekem is egyszer eljátszotta az rd.Hála istennek aztóta nem de én váltóhibára gyanakodtam.... Nekem ez nem a melegtől jött elő hanem csak egyszer villámcsapásszerűen.
2esbe magas fordulaton rádobod a kuplungot! Még nem próbáltam mert kezdő vok de többen is mondták nekem, h így kell.
Hali!
Köszi a válaszod!
kitakarítottam de ugyan azt csinálja. Kb megyek vele egy km-t és ugyanúgy megáll az egész! Megszorul a hátsó kerék és megáll. Olyan mint ha bemelegedne és leállna. Szerinted mi lehet még vele?
Köszi a válaszod!
ja és a lábad a hátsófék legyen
cső!
egyáltalán nem lehetetlen, simsonnal is lehet kerekezni...

a lényeg (szerintem) egyesbe - kettesbe felpörgeted, a gázt hirtelen elengeded, az első teló ilyenkor egy kicsit összeül, de még te is rásegitesz, mintha ugratni akarnál, aztán hirtelen gázt adsz + még megprobálod felrántani a elejét is, ha nem elég simán gázzal akkor egy kicsit belekuplungolsz, bár ezt nem javaslom annyira...

ha igy nem megy akkor probáld dombon felfele, vagy kisebb bukkanókon , ott sokkal könnyebb!
Hali!
Valakinek nincsen meg a 98-as 125-ös DT R service/repair manual?Valahogy nemtudná elküldeni?Nagyon megköszönném mert neten nem találok
Túl nehéz az elsőkerék!
:D

Nekem se megy,de nem is erőltetem,de sokszor van mostanában hogy dombon felfelé 2-3ban 8e felett emeli az orrát 5-10cm-re,nekem annyi elég!
:)
Ok!
Kösz a jelentkezésed!
:)
Az en DT-m 20-25 loero koruli lehet, mondtak mar ra mindenfelet, es mivel videokban lattam mar hogy nem lehetetlen, en is megprobalnek vele egykerekezni. Erobol nem is varom hogy feljojjon, de hiaba kuszkodok, keresem mikor nyit a power, akkor felrantani, de sehogy sem sikerul. Egyedul amikor dombra megyek fel, a tetejenel nagy gaz, felrant, es akkor erzem mintha elemelkedne.
Akinek van tapasztalata, kerem irja le a modszert az egykerekezesre, hatha nekem is sikerul egyszer.
Szia!Valószínű hogy eldugult a karbi.Akkor szokott ilyet csinálni....... szerintem nézd meg.Ha van fent benzinszűrő akkor is lehetséges dolog.
Sziasztok!
Van egy Yamaha DT 50 R tipúsú motorom(2008)amibők kb: 2 hete vették ki a folytásokat. Egészen mai napig semmi baja nem volt,de ma akadt vele egy kis probléma. Nem a megszokott módon ment, és egy idő után lefolytotta magát és leállt! Ha húztam a gázt akkor sem pörgött ki. Elősször a benzinre gongoltam ,hogy esetleg kifogyhatott de miután töltöttem bele akkor sem lett jobb és mindezek után az alapjárat sem volt! De egy pár percet hagytam pihenni és utánna beindult, majd ugyan azt csináltam mint az élőtt és egyszerűen leállt!
Szerintetek mi lehet vele?
Ha valaki tud segíteni előre köszönöm!
Persze, sokan is érdeklődnek.......