Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Eladóvá vált a teljesen karcmentes és hibátlan eredeti carbon Leo Vince dobom, mindennel ami tartozik hozzá!
Összekötőcső Yamaha FZ1-hez való!
Dob, bilincs, összekötő, eredeti rugó. Csak fel kell patitntan iés menni vele!
Eredeti, nem lézerrel utólag gravírozott "E" számmal! A leo oldalán ellenőrizhető a típusszáma is.
Nagyon szép hangja van, rendőrségi papírom van róla, hogy killer nélkül 123 decibelt tud, brutál durrogás mellett! Durrogni killerrel is tud szépen!
Ára egyben 95.000,- Ft.
Átvehető Budaőesten a 18. kerületben - ha hozod a motort fedobom neked!
06301963442
Szerintem valami elkerülte a figyelmed és valamit rosszul vagy nem tettél vissza a helyére! Talán egy vákuum cső? Ha az nincs a helyén attól is lehet szar az alapjárati fordulatszám.
Köszönöm a választ. Sajnos semmit sem találtam ott, az egész légszűrő házat le szedtem, darabokra de semmi sehol.. azért köszönöm
"Olajcserekor a motor a jobb oldalára eldőlt véletlenül, de éppen hogy és a földre sem ért le"

A légszűrőházba less be. Nem ismerem az FZ6-ot, de szinte minden motoron a kartergáz csöve a légszűrőbe "szuszog" és ha a motor eldől, a blokkból az olaj fel tud jutni a kartergáz csövén. Befolyik az airbox-ba, összekenheti a papírszűrőt, adott esetben lecsoroghat a fojtószelepházba, összeolajozhat szenzorokat, stb.
Csak tipp, látatlanban nem tudok okosabb lenni.
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni. Adott Yamaha FZ600N 2008, cseréltem hűtő folyadékot, olajat (Motul 7100 10w40) szűrőket és iridium gyertyát. Azonban az iridium gyertyával alapjáraton szaggatott a motor és csak 5-6 ezer után ment jól. Vissza tettem az eredeti gyertyákat de azzal is. Olajcserekor a motor a jobb oldalára eldőlt véletlenül, de éppen hogy és a földre sem ért le, mert védők vannak rajta. Mi lehet a gond? Néztem hengerenként is, de szerre mennek, minden lehetségest néztem ami eszembe jutott.
Köszönöm a választ
A "lehuzas" tekinteteben nehezen vagyok okos, a listaara az alkatresznek cirka 170 euro plusz afa.*
Nem ebbol mennek Hawaii-ra nyaralni.

*mondjuk az oem-partsnal epp le van arazva es ez mar kisker ar.
A szerelok egy resze nem kedveli a manualis vezermulanc feszitoket. Reszben azert, mert az arra van kitalalva, hogy a juzer tekergeti maganak. Ha elcseszi, akkor koltseges baj a vegeredmeny es bizony nem mindenki belato annyira, hogy a sajat hulyeseget lassa benne. Sokkal konnyebben mondja, hogy "nemreg volt szelepallitason, biztos elb_sztak valamit, az o hibajuk, leverem rajtuk".

A masik resze a dolognak, hogy egesz sok kinai vacak is kering az interneten, ami kb. egy horganyzott kapupantcsavar kontraanyaval egy ujrahasznositott uditosdobozokbol ontott hazban, ketes menetekkel. Ismet felmerulhet a szerviz felelossege, ha baj lesz.

Emellett akad olyan is, aki szimplan nem ert hozza (talalkoztam olyannal, aki nem is hallott ilyen keszulekrol) nem tudja beallitani, mert manual nelkul el van veszve.

Amondo vagyok, hogy ha te ragaszkodsz a manualis feszitohoz, kerits egy gyari automatat akar bontottan, kez alol, rakjak ossze azzal. Aztan elviszed es kicsereled magadnak, sajat felelossegre.
Sziasztok! 2006-os FZ6S.e kb 30.000 km-nél elszállt a vezérműlánc feszítő. Akkor nem a gyári, hanem a kézi állítású feszítő került bele.
A héten elvittem szelephézag állítás-korong cserére, de ezzel a feszítővel nem akarja összerakni a műhely, hanem 97.000 Ft-ért rám akar erőltetni ( nem hajlandó összerakni) egy gyári feszítőt, ami már egyszer ott hagyott az út szélén. Van másnak is kézi állítású feszítője? Mi a baj vele? Erősen lehúzás szagúnak érzem.
Nem az a kérdés, hogy tönkremegy, hanem, hogy mikor. Ha el kezd leválni biztos lesz feszültség vesztés, rosszabb esetben a fémtörmelék eljut olyan helyekre, ahol teljesen tönkretesz mindent. Ezt ne várd meg! Lépj be a Yamaha Fazer Klub (Hungary) csoportba, ott keresd Kállai Csabát. Ő foglakozik átalakítással. Én is nála csináltattam Győr mellett tavaly és azóta teljesen nyugodt vagyok. Palástot rak bele a gyáriba, ami nem engedi elmozdulni a mágneseket.
Sziasztok érdeklődnék fz1 a generátor forgó rész problémának van valami előjele? Vagy x futott km után gyakori előfordulása? Újat honnan érdemes beszerezni?
Sziasztok!
Keresek 2004 Fazer 1000 üzemanyagtankot.
Üdv!
Lemaradt, elérhetőség, vagy privát üzenet vagy telefon 06308616606
Sziasztok!Fz1 en volt rajta de egy az veréb áldozata lett.Ingyen oda adom+ posta
Ott valami nem faxa ,annyira nem lehet kemény egy uj kuplung. De ha mégis próbáld ki ezt.
https://webshop.auner.hu/kuplu...
Valószínűleg az új kuplung rugók túl kemények lettek, amikor cserélték. Van ezekből is keményebb illetve puhább.
Sziasztok!
Nekem olyan problémám lenne hogy nagyon kemény a kuplungom
Új a szerkezet ill a bowden
De annyira kemény a kuplung kar hogy a feleségem be sem tudja huzni ez vajon mitől lehet
Fz6-n 2007
Sziasztok!
FZ1-hez keresek műszerfal melletti fekete hullámos idomot mindkét oldalra!
Nem baj ha törött, csak a fülek és a vezetőhöz közeli hullámos ívek legyenek épek!
Angolul inner fairing a neve.
Sziasztok! Fz8/Fz1-eshez van egy eladó SW-motech evo tankgyűrűm eladó. Irányár 9999 Ft, ebből lehet alkudni. Ha érdekel keress nyugodtan. Új ára 30 juró.
Köszi! Nem pont ilyet vettem. Azon egy aluminium fül van, azon egy csavarnyi furattal. Gondolom az lenne az elképzelés, hogy azt a furatot egy csavar alá be kellene tenni mint egy alátétet és úgy tartja a lámpát. Akkor az a lényeg, hogy a bukócsőre alulra nyugodtan lehet feltenni. Semminek nen árt ha csak le nem akasztom. De nem tervezek terepezni :D
Sziasztok!
KERESEK!!!
FZ1 segédvázat! Csak kifogástalan állapotút!
A profilomban megvan a számom is....ha lenne valakinek nem fogjátok vissza magatokat!
A kép csak illusztráció!
Írtam privát üzenetet!
Ha nagyobb a távolság, mint 5-6 centi, akkor semennyire. A LED lámpák zöme eleve meleg üzem közben és emiatt a normálisabbja aluházas, mert a ház maga a hűtőborda is egyben.

Ez alu és kétféle bilincs jön vele.
https://www.motea.com/en/led-a...
Köszönöm a tippet.
Alul van nekem van "bukókeret" de nem tudom, hogy a motorról áradó hő mennyire lenne veszélyes a ledes műanyag lámpákra...
Van olyan ködlámpa tartó, ami a villaszárra fogatható fel. Pl. ilyen. Nem feltétlen pont ez, de egy hasonló a legsimább mutatvány.
https://www.aliexpress.com/ite...

Amire figyelni kell, hogy a villaszár méretéhez smakkoljon. Pl. ha az alsó csizmára akarod tenni, akkor valami nagyobbacska bilincsű kell (50mm környéke), ha felülre, a krómszárra, akkor meg 43mm-hez állítható. Moteának van egy fasza E-jeles szettje, de 39mm-es sajnos a max. pofanyílása.

Ha van bukócsöved, oda is lehet valamit alkotni. 25-28-32mm bilincses tartó is létezik