Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Utánam te biztos nem szerelsz.
Én még eddig vezlánc csere miatti bontásnál hibátlan blokkal nem találkoztam, de biztos azért, mert azokat te szereled!
Ezért kár volt abbahagynod a hathengerest.
Miről beszélsz?
Nem motorgenerálról volt szó, hanem vezérműlánc cseréről.

A f@szért kell belemagyarázni olyan dolgokat, továbbgörgetni, amiről nincs is szó? Veregesd meg a válladat, hogy milyen okosat mondtál!
Aha ülj le egyes!

Blokk bontás nélkül ha te tudsz mérni szeleprugó állapotot, főtengely siklócsapágy illesztési hézagot, szemretudod vételezni a kopadékokat, váltó alkatrészeket, szelepek tömitőélét, stb.....


Biztos feléd a 100eKm t futott gépekben csak is kizárólag a vezlánc kopik el, a többi új, sőt a lófaszt, jobb az újnál! Egyenesen a gyár töled veszi meg a motorokat bontásra, hogy beépítse az alkatrészeket új modelljeibe...
No ma kaptam a telefont, hogy olvassak bele a fórumba, ha már nyakig benne vagyok a hat hengeres drágaságba és nem jut időm a fórumra

Ez a "vezérműlánc" téma kényes dolog, mert régen a 9R topikban értelmesen leírtam nem oknélkül kell megbontani a blokkot lánc cseréhez. Még a szélén vezérműláncosokhoz is bontani kell és páran letámadtak, hogy kikell köszörülni a blokkbol és akkor nemkell bontani...

Persze akkor se jutott senki eszébe mire elfut annyit egy sportgép amikor vezláncot kell cserélni még ezer dolog lehet kopáson túl.
Most itt ferivagyok és társainak se jut el az agyhelyére...

Csak pár dolog ami elkophat ennyi futás után:
-szelep szelepfészek kapcsolat
-szelepszár szelepvezető illesztés
-főtengely siklócsapágyak
-lerakódott törmelékek
-többi lánc ahol a blokkban több van, léteznek motorok ahol 3db is van és még szíj is!
-váltó alkatrészek(főleg sokat elbaszott váltás próba egykerekezésen)
-kuplung csapágyazásai
-vezlánc vezetők,veszítők
-olajpumpa
-stb

De majd jólmegmondja mindjárt mindenki bontás nélkül bekell füzni a pinkes did -t.....
erre avezérmű láncos dologra vissza kanyarodva ................ 10 db manualt lapoztam át a 4 japokból amin középen fut a lánc .. minden manual a block szétszedést prezentálja söt Pl okáuj a Honda cbr 1000 f jében a generátor lánc ki cserélése is block meg bontást igényel amanualok le irják pontosan hogy a lánc kereker kopását is mérni kell és esetleges cserélyűk -ről is gondoskodni kell ........ ugyan akkor pl . a fő csapágyak , hajtorúd csapágyak és az olaj pumpát is bele veszi mindegyik manual az elenörzésbe vezénmű lánc cserekor

egyetlen egy manualt nem találtam ahol vezérmű nitelés -ről szó esne


persze ez nem kontra és rekontra ......... csak utána néztem ! Én is nitelem ha csak arra van lové
Tisztelt szerelők!
Sajnálom .hogy nem éles képet készítettem,és hogy nem vagyok szerelő!Ha az lennék nem kérnék tanácsokat!
De mivel 2-szer volt már "SZERELŐNÉL " a motorom és sajnos semmi változás .sőt hiányosan rakta össze a tank lefogatóját is egy slagdarabbal helyettesítette a gumibakot is egy szilikon véggel ! mindezt csak akkor vettem észre amikor szétszedtem !
karbiszinkronért is fizettem de mivel az egyik karbifedélről le van törve a csonk azért is fizettem ,hogy kicserélje de nem tette de a pénzt meg elkérte! lehet hogy csak én vagyok a szerencsétlen ,hogy ilyeneket fogok ki!
Itt Szolnokon sajnos ez a helyzet! tervben van 1 komplett motor állapot felmérés és javítás de még keresgélek itt a közelben megbízható szerelőt!
az alien666@citromail.hu-ra várnák jelentkezőket rá!
leadnám a motort és 4 hét állna rendelkezésre a javításra október 11-17.ig tudnám vinni mert azon a héten leszek itthon.
A legnagyobb tiszteletem minden fórumtársnak!
Igen, sejtem. Csak már annyi mindent megnéztem a mocin és annyi szar volt a fejemben hogy lemaradt.
nincs semmi baj ................ de ha ezt az informáciot elöre gördited már Ini meg mondta volna a frankot
Elnézésedet kérem, én vagyok a pöcs. Jóéjt.
ezt valahogy edig ki felejteted meg emliteni ::::

. Aztán kiszakadt a benzincsap membránja, és a vákuumcsövön át kétszer is elárasztotta a hengert benzinnel egy éjszaka alatt.

nincs miről beszélni ............................... nem a feldölés miatt ment tele a karter benzinel .. furcsa is volna állo motornál a benzin elátás megszünik .....egy egy hengeres kis hondának a karbijában van max 1 dl benzin ha ez be is folyt hibát ez nem okoz nem higitja meg anyira az olajat hogy számot tevöen meg nöne a kartergáz nyomása
számomra megint ki derült .......valami
No Emberek! Köszönöm a segítséget mindenkinek. Szerintem, átgondolva hogy mi történhetett. Feldőlt a motor, ekkor került egy kis benzin az olajba. Ekkor még használtam 400 km-t, ugyan sírva, de nem jött elő erősebben a tünet. Aztán kiszakadt a benzincsap membránja, és a vákuumcsövön át kétszer is elárasztotta a hengert benzinnel egy éjszaka alatt. (Ezért zabált 2,7 helyett 4 litert hirtelen.) Nyilván a benzin szépen lecsurgott a dugattyú mellett az olajba, innentől vált kezelhetetlenné a helyzet. Az olajszint egyértelműen magasabb mint volt, és benzin szagot érzek az olajban. Holnap lecserélem, és remélem megoldódik minden. (Azért írtam le, hátha valaki másnak is megoldást jelent.) Köszi mégegyszer!
akkor itt a hiba a karter gáz csöved most is tele van olajos benzines szaral .... ..........

be inditod a motort a karter gáz el indul nem tud el menni mivel el van dugaszolva a forgatyus mehenizmusban meg Nő a nyomás és kész ...............
Ha folyt bele benzin, az átöblítette rendesen. Cseréld csak le.
még véletlen se tegyél bele semmiféle mosó szart
amúgy a szinten egyből meglátszik ha benzin került bele
esetleg a full retkes légszűrőtől is mehet bénán
nekem volt már annyira teli hogy negyedgáztól jobban nem ment
a papírszűrő az nagyon faszán el tud tömődni, lehet csak levegőt kapott a kartelgáz csövön
Szia! A motor kb 10 másodpercig volt az oldalán, és a légszűrőházban a kartergáz cső egy emelvénybe ér be hogy az ilyen esetet megakadályozza. Ettől függetlenül úgyis már csak 200 km van az olajcseréig, úgyhogy lecserélem holnap. Elég ha szimplán lecserélem? Vagy kéne valamiféle öblítés is?
ez is lehet ..... . de akor a gyertyát leköpi.................................... és uj gyertyával megint indul pőcre
Előbb írtam
Sziasztok! Ha lehúzom a kartergáz csövét a légszűrőházról, minden probléma megszűnik. Ötlet?
Nézd meg az olajszintedet, hogy nem emelkedett-e meg, mert ha eldőlt a motor, telefolyhatott a légszűrőház benzinnel és amikor felállítottad, a kartergáz csövön lefolyhatott a motorba. Ha felmelegszik az olaj, a benzingőz megfojthatja a motort.
a szellőzők is viccesek tudnak lenni
volt hogy hozzáért a kipufogóhoz összeolvadt utána folyt a benzin mindenhol.....
ha a videón csont hidegen iditotad szivatoval és gázra egyből igy vette valoszinű sok a benya ez lehet a felborulás miatt is egy kis kosz kerűlt a tű alá ami miat nem zár .. rendesen ................ melegen már anyit kap bele fulad ...........a cdi nem ilyen hibát produkál
a gyertya sokat el árulna hibárol ................... ha nem indulásnál ki tekernéd .. ha benzines a fent emlitett probléma a baj

ha száraz a gyertya és a karbi pohárbol a csavar ki tekerése után be zin jőn dugulásod van ... ha nem jönn benya fent akadhatott a tűd estleg a tulfolyod el dugult igy csak nagyon lassan telik a pohár benzinel

de az első verzio a valoszinű .......................... ha le álásnál néznél szikrát ki lehetne zárni teljesen a gyujtást
a karburátorban
nem sokall be? tűszelep tökéletes?
amikor alapjáraton leáll általában sokat kap
Esetleg CDI?
Mi van vele? Üvegből etetem mert még nem jött meg az új benzincsap. Ez nem lehet probléma.