Alapból nincs lehetőség.
Lehet hozzá venni egy HUB-ot, meg egy LCD-100-at, amiről menet közben is lehet térképet cserélni, de ez jóval drágább, mintha vennél egy PCV-t.
Mondjuk én nem értek hozzá, de minek utcai és verseny térkép?!
Tehát ha jól értem akkor kis gázon kellene power térkép, hogy 13.2LE helyett mondjuk 13.4LE legyen, illetve fordítva... szükséges egy nyél gázos economy térkép?! akkor minek mész nyél gázon?!
Kinti tanfolyamon is felmerült valamelyik országtól ez a kérdés és erre azt válaszolták, hogy olyan térképet kell csinálni, ami kis/közép gázon economy, nyélen meg power... ennyi!
Szia Ago!
Tavaly év vége felé állítottad be a motorom(gsxr 600k3)egy FI tunerral,akkor egy hosszú Leo dob volt rajta meg k&n szűrő.Minden "marketing"duma nélkűl mondhatom,hogy baszott jó lett,számok alapján is(120,5 Le),de ami sokkal fontosabb érzetre is,nem utolsó sorban a fogyasztás is lejjebb ment(ahogy a nagykönyvbe meg van írva),De lecseréltem a dobot egy rövidebb,nyitottabb dobra(szól mint állat )és egyszerűen döbbenet,hogy milyen fos lett,középtartományban szinte semmit nem csinál,rátekerem és nem történik semmi,csak elmélyűl a hangja.Ennyit számítana egy másik dob?Akkor gondolom ehhez is bekéne állítani ,az mibe fájna?
Üdv.
Segítségre lenne szükségem. Kaptam egy powercommander III. usb-t. Ki akartam próbálni, hogy működik e egyáltalán. Nincs beépítve a motorba, rádugtam a gépre a win7 felismeri viszont a PC software mintha látná, hogy csatlakozott de kiírja, hogy device not comunicating, se szériaszámot se a benne lévő map-et nem írja ki.
Ez akkor kuka, vagy be kell kötni a motorba és úgy próbálkozni?
Ohh, az semmi, sikerült azóta überelniük a dolgokat. Jövő héten mindenképp beugrom, mert olyat meséltek nekem tegnapelőtt, hogy csak lesni fogsz!
Visszatérve az 55 térképre, nagyon durva lehet a géped, ha tudtad alacsony fokozatoknál erősíteni... De nekem sincs mit panaszkodjak, nagyon baba a gépem! Viszont hideg guminál, rohadt jól jön a TC, mert az egyel kissebb első lánckerék miatt vad a motor!
Öszintén?!.... hát igen....
Nem nagyon szeretnák részletekbe belemenni - innen is csókoltatom a "konkurenciát", aki rendszeresen olvassa, próbál okosodni, majd titokban email küld az itteni kérdezőknek, hogy inkább hozzá vigyék a motorjuk - de az én power commanderem 8 injektort kezel és hát speciálisan át van terhelve az injektor rendszer, stb...
De nem is igazán nagy sebességnél, mivel ott én nem vagyok annyira nagy ász, hogy észrevegyek 2-3LE-t, hanem inkább kis fokozatokban érezhető.
Arról nem is beszélve, hogy a log-ból látom, hogy a ramair működését teljesen korrigálta, stb..
Én biztos a PCV-öt venném meg, mert...
1. Lassan már csak az lesz
2. Több kiegészítő csatlakoztatható hozzá a jővőben esetleg
3. Modernebb technológia
4. Kisebb méret
5. Hazsnáltan jobban eltudod majd adni, mint a PCIII-at
Érdemi különbség:
- több kiegészítő csatlakoztatható hozzá
- plusz egy gázállás (15%)
- két független térkép közötti válthatóság
- fokozatfüggő térképbeállítás
- fokozatfüggő gyorsváltó funkció
A régi PCIIIUSB-n max 4 térkép lehetett hengerenként.
Jelen pillanatban az én motoromon a PCV 55 térképpel dolgozik menet közben.
Szívem szerint 97 térképpel dolgoztatnám, de az még nem fér bele a memóriájába.. pedig rajta vagyok, hogy bővitsék...
Szia Ago!
Sportlégszűrőt raktam(kn),és raptor dobot is amocira. TL 1000 R
Kell-e hangolni a motoron?
Ha igen,akkor mennyibe fáj ez nekem.
Előre is köszi.
Amint beszerelődött a Pc megkereslek, addig rendelek tőletek olajat