Sajnos én is sokat városozok és megvannak ezek a magas hőfokok nekem is. 104-nél kapcsol a gomba, a legtöbb amit láttam 106 volt.
Kivéve persze azt amikor 104-nél leállítod, 5 perc múlva 113-at mutat legalább ha ráadod a gyújtást.
Én most keresek olyan készletet amivel direktben is lehet kapcsolni a ventit, 98 körül felnyomja az ember ha tudja hogy hamarosan meg fog állni és akkor nem rotyogtatja a hengerfejet ha már odaért. Városban nagyon hasznos lenne.
nekem is kottyant nem gyengén,fékhatásnál nem éreztem változást de ahogy Zoli is mondja,tolásnál kattan viszont ismerek valakit aki meg tudja csinálni,nekem is meg csinálták,meg nyomják a szegecseket ha jól tudom
Köszi az észrevételt. Lehet én vagyok a rinyás, szerintem oda adom egy körre egy ismerősnek, akinek ugyanúgy gixere van, érdekel a véleménye, érzi e az általam leírtakat.
Sziasztok! Köszönöm a válaszokat. Azért "aggódom" mert eddig nem mozgott, és ez érezhető a fékhatásnál, amit én romlásnak élek meg. Nem volt a fékezés kezdeténél a kattanás, és a futómű enyhe rezonanciája enyhe lassításnál.
Sziasztok. A segítségetek kérném. Sajnos ma szembesültem a szomorú ténnyel ,hogy a suzuki gsx-r 600 2005-ös limitált kiadású (20évfordulós) motorom jobb első féktárcsája a szegecseknél( O gyűrűknél ) megfáradt, kotyog. Sajnos nem a megfelelő mértékben és módon, hanem forgás iránnyal megegyezően,előre hátra mozgatva 1-2 mm-es mozgás látható az O gyűrűknél. Ez a mozgás érezhető a lassú, lámpára való lassítás során,a fékkar meghúzásakor enyhe kattanás majd enyhén pulzáló érzet jön a futóművön keresztül, viszont a fékkaron nem jön a tipikus "pulzálás". Érdeklődtem, a gyári tárcsa ára horror (100 felett),bontók, magánszemélyek nem tartanak limitált tárcsát. A kérdésem az lenne, hogy van e valaki aki szegecseltetett e már újra féktárcsát, mi a tapasztalat, biztonság szempontjából megéri e ez a beavatkozás? (Ha esetleg van valakinek elfekvőben ilyen tárcsa, vevő vagyok rá) Válaszotokat előre is köszönöm.
Ennyi km nem reális, csak Te tudod, hogy valós! Nem mindegy
Nem is értem, hogy aki ennyit megy, az minek vesz milliókért motort....
Egyébként szépet vettél, leld benne sok örömöd!
Sziasztok!
Kb. egy hete, hogy csatlakoztam én is a GSX-R-esek tábotába!
Első nagymotorom, szerelem volt első látásra. GSX-R 600 K8, Most 3100 km van benne, kb. 350 km. már én raktam bele.
Lenne viszont egy kérdésem. Ma reggel garázsban járattam egy kicsit, törölgettem....leállitás útán egy-két hütőfolyadék pöttyöt találtam a motor alatt, allánéztem és van 2 kicsi gumicső, valamilyen tulfolyó, gondolom onnan, mellete csöpögött.....ez igy rendben van? Eddig nem csinálta, vagy nem vettem észre. Válaszokat előre is köszönöm.
Szép estét mindenkinek!
Kivéve persze azt amikor 104-nél leállítod, 5 perc múlva 113-at mutat legalább ha ráadod a gyújtást.
Én most keresek olyan készletet amivel direktben is lehet kapcsolni a ventit, 98 körül felnyomja az ember ha tudja hogy hamarosan meg fog állni és akkor nem rotyogtatja a hengerfejet ha már odaért. Városban nagyon hasznos lenne.