Szia! Értem, akkor nagy baja elméletileg nem lehet, mert melegen tényleg elmúlik a hang nekem is.
Tuti hogy állítottak a szinkronon, csak épp nem sikerült, valaki hozzáértővel meg kellene nézetnem, mert a kóklerekből elég volt.....alapjárat 1300 körül van, viszont betorpan elinduláskor amikor engedném fel a kuplungot.
Szia,
Ne foglalkozz a hangjával. Ha a szelephézag rendben van, akkor jó. Nekem 15 éve zörög az 1000-res hidegen, de ha bemelegszik elmúlik.
Hogyha állítottak rajta, és rosszabb lett mint volt, akkor az nem jó beállítás. Biztos nem sikerült úgy. Mennyi az alapjárat? Mert 1300-ra kell állítani szinkron után.
Sziasztok! Látom hogy nem nagyon aktív a fórum, de azért megpróbálom...Szóval, van egy K5 600-am, aminek hidegen ciripelős, cicergős, szerintem szelephangja van...Ez mennyire normális szerintetek? Elvileg minden értéken van, nem kellett hozzányúlni. Volt már ilyen motorom és annak nem emlékszem hogy ilyen hangja lett volna. Nyitott dob van rajta, esetleg okozhatja ez a hibát? Illetve van egy olyan gondja, hogy állítottak az injektoron mert alapjáraton egyenetlenül, hullámzóan járt, de most meg elinduláskor betorpan 2-3mp-re mielőtt el lehetne vele indulni..ez mitől lehet? Injektorszinkron hiba? Köszi
Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni, hátha valakinek van valami ötlete. Tavaly szezon közben egyszer csak elment a műszerfalam olyan értelemben, hogy folyamatosan 0-át írt sebességnek és nem számolja a km-t. Sebesség fokozatokat pontosan írja, minden mást mutat. Hőfokot is megfelelően, szóval tényleg mindent kivéve a sebességet. Valakinek van valami ötlete esetleg, hogy mi lehet a probléma? Köszi!
Rendesen karban volt tartva egyébként egy hornet 900 volt akkor, lánc csere után kB 5-600km után már rá kellett állítani majd ezt ennyi futás után még kellett csinálni. Ami nekem most is furcsa hogy DID VX3láncnál egyik oldalon 100 lóerőig ajánlott egy másikon 125.
Részemről is. Tökre jogos, hogy nincs olyan, hogy V2 lánc és természetesen a görgőknél jelentkező elemi kopások összeadódása az, amit mi nyúlásnak érzékelünk, én csak abból indulok ki, hogy láncosra konvertált HD Sporiknál jellemző lánc-élettartam 10-15 ezer mérföld. Nyilván csak elbeszélésekből van információm a karbantartásról és effélékről, úgyhogy csak feltételezem, hogy faktor a V2.
Ha nincsenek a keresztmetszetek túlterhelve, nem jön létre maradandó alakváltozás (nyúlás). A kopás okozta hézagok megnövekedése pedig a szennyezödés jelenléte és a nem megfelelö kenés velejárója. Ha az olajfilm folyamatosan jelen van a terhelt felületek között, és még a folyamatos adagolás a szennyezödést is "kimossa", vagy távoltartja, akkor jelentéktelen különbség lesz az élettartamban egy valamellyest pulzáló vagy közel állandó terhelés között.
A gyártók sem gyártanak külön láncot 1-2-3-4-... hengeres motorokra. A teljesítményszit megadása, és helyes típus megválasztása elég kell legyen a megbízható üzemre. Gondolom a V2 megadott max teljesítménye és nyomatéka sem egy átlagos érték, amiböl "rángatás" miatt vannak még 15-25%-os teljesítmény tüskék...
Ès ugyan V2, de gondolom a kuplungkosárnál ott a csillapittás, meg a hátsó kerék agyan szintén, hogy letörje, topítsa a karakterisztika zavaró elemeit.
Tévedés joga fentartva.
"és pillanatok alatt elnyúlt,most nem szeretnék ebbe a hibába esni."
Ha teljesítménynek megfelelö jó minöségü láncot veszel, akkor ott karbantartással voltak / vannak gondok. Bár müszaki életben elég pongyola megfogalmazás a "pillanatok alatt". Ha hazavágod 10-20 ezer km alatt, és még a szakasos nyúlás is felüti fejét, akkor ideje több gondot fordítani a láncápolásra. Ma már teljesen elfogadott, támogatott a lánc menet közbeni automata kenése, olajozása. A legegyszerübb cuccok házilag is pár ezerböl összedobhatók, de ügyetlenebben kész dolgokat is vehetnek. Ezzel duplája triplája lesz a lác élettartama, nem lesz szükséges drága láncsprayre, lánctisztitó oldoszerelkre...és rengeteg idöt is megspórolsz. A neten hatalmas irodalmat találni már hozzá, évtizedes pozitív tapasztalatokkal.
A DID VX3 erősített, a DID ZVMX meg az extra erős.
JT-ből a X1R az erős, Z3 az extra erős.
RK-ből GXW és ZXW ugyanez.
Nagyjából a számadatok is megegyeznek, 41-44kN az erős, 47-49 kN az extra. Elvileg az RK ZXW a legerősebb, de az a legdrágább is. A JT Z3 a legjutányosabb és 46kN-t tud az is. Egy hatszázasra elég kéne legyen.
Sziasztok srad-nál kinek milyen láncszett vált be?A korábbi motoromon egy elvileg 120 lóeróig ajánlott láncot vettem(110 lóerős motorra) és pillanatok alatt elnyúlt,most nem szeretnék ebbe a hibába esni.
K.István. Köszönöm a válaszod minden képp viszem szervizbe mert a fékkel nem akarok játszani,ha megyek vele kb 20-30 km és van benne intenzív fékezés akkor olyan meleg a tárcsa hogy nem bírom meg fogni,még 1x köszönöm szépen mindenkinek a segítséget,sajnos Komáromi vagyok Blackiex
Szóval akkor mégis inkább a bevatkozással (amit "szerelésnek" mondtál) van gond mint a szerkezettel?
Nem értem, hogy azt olvasom, hallom, hogy mindenki mindenhova kitesz mindenféle képeket, tartalmakat...ide szinte soha nem kerül fel egyetlen kép sem, ami elörelendítené az analizist...
Ha befog a fék, akkor nem mozognak rendesen a dugattyúk az öntvényben, mert vagy szar a karmantyú anyaga, vagy állapota, vagy nincs kitakarítva a hornya. Az elötte lévö porvédöre szintén igaz, ha van.
Ha nem tud eltávolodni a fékbetét a tárcsától, akkor folyamatosan melegszik, megüvegesedik. Forralja a fékfolyadékot. Nem várható el egy rosszult szervizelt, rossz állapotú féktöl hogy jól müködjön.
Update-elni lehetne biztos késöbbi évjárat (pl 2004) radiálias föfékhengerével, és lehet a tocico helyett Nissin 4 dugatyúsa amit kb 1989-töl szereltek sok motorra, is biztos jobban harapna, de ehhez cserélni kéne a fékcsöveket is. Ez úgy egy 100-150 ezer HUF-os update, anyagáron plusz munkadíj. Ès nem biztos, hogy szeretnének a viszgaállomáson a modosítás miatt.
Igy tényleg a legjobb, ha olyan kezekbe kerül, aki már látott ilyet, és valóban átesik egy rendes felújításon, tisztitáson, karbantartáson, mérésen, nem csak a számlázás történik meg.
Kb 2 héte történt a szerivezlés, úgy döntöttem inkább el viszem más szerelőhöz a motort,és az még nem is írtam hogy kicsit be fog az első fék szóval jól le húztak.....
Ha ez a szervizeles a nagyon kozelmultban tortent es a motor nem az a sarban-hoban hasznalt eloeletu jarmu, zseblampaval jol megnezegetnem a betetek es a dugattyuk kornyeket. Ha vastag mocskot latni, akkor sanszosan nem volt hozzanyulva, csak 'szoban'.
K. Istvan jobban ismeri a GSXR-eket, ha o azt mondja, hogy a gyari fek egeszgeses allapotaban jo fekhatassal kellene birnia (en gyanitom, hogy igy van), akkor egy nagyszerviz segithet.
A fofekhengert pl. gyakran sumakoljak el, pedig annak a felujitasa sem egy draga beavatkozas.
Igazad van tényleg nem fejtettem ki rendesen, szerelő újította fel állítólag új karmatyúk vannak benne,és új fék dugattyú van benne,és állítólag sőt 5.1 fék olajat tett bele fém fékcsövek vannak rajta és nagyon nem vagyok meg elégedve vele.
Tuti hogy állítottak a szinkronon, csak épp nem sikerült, valaki hozzáértővel meg kellene nézetnem, mert a kóklerekből elég volt.....alapjárat 1300 körül van, viszont betorpan elinduláskor amikor engedném fel a kuplungot.