Annyira relatív hogy kinek,mi a jó motor....vagy 10 típus biztos van ami tetszik,és szívesen ki próbálnék.....az mellet persze nem szívesen válnék meg az öreg gsxr-től se.
Azért ez elég kiriívó itt is, mert ennyiért már vannak gyári Katanák. Egy ugyan ilyen volt észak-németben (vagy lehet pont ez) szintén 27 ezer km-rel kb fele árban, mert talán pont 2700€ volt...Lehet a jelenlegi gazda amolyan kapuzárási pánikból vettem meg azt, aztán rájött, hogy nem neki való már ez mégsem. Lehet picit költött rá aztán ez lett a vége.
A németeknél a Banditok tartják az árukat, a görbevázas (95-00) alig megy 3000€ alá...A GSXR nyergéböl nézve meg nem értem, hogy egy olyan low budget motorért többet adnak/kérnek mint egy fullos gixerért, amik nagyon ritkán érik el a 3-4000 €-os árat, még kis futásteljesítménnyel is. Az abszolut nagy kérdöjel a szintén gixer blokkos GSX 1100 család a 90-es évekböl kardánhajtással , vagy a másik burkolt verzió....ezek nem egyszer 1000-1500€ért vannak fent. Felszereltségük kb a banditéval azonos, de tudtommal nyitott az eröforrása.
Sziasztok! sokkot kaptam amit a blokkról irtatok csak most tértem magamhoz januárban szétkapjuk és meglátjuk mit mutat ha nagy a baj másik blokk a megoldás ez a lényeg! köszi a választ.
WOW
Ezeket a csodákat szeretem...és egy percig sem kételkedek benne, hogy nem 27 ezer van benne...Talán nemsokára az enyém is így fóg feszíteni, és annak még kipuja is a gyárival azonos vonalvezetésü lesz...
Ez nyilván attól is függ,hogyan van beállítva a gyorsítópumpa,mikor fecskendezzen be.Az enyém 6000 alatt nem igen aktív,de ezen el van tekerve a vezérlés.
Köszönöm......akkor egy nyári program ki pipálva.
96-ban volt egy 87-es sík tolattyús gsxr-em....én úgy emlékszem,teljesen más a nyomatékgörbéje mint a cv-és karbisoknak....7500-nál volt bennük egy ló rugás.....aztán lehet hogy csak az emlékeim csalnak.
Ezekkel a nyitott tölcsérekkel alapjáraton olyan mintha szárazkupplungos lenne,csörömpölnek a siberek rendesen,de fordulaton......ahhhhh
Ha minden igaz jövőre lesz a Pannonia ringen Alpok-Adria futamunk(igaz idén is ki volt írva aztán meg lemondták).Ott meghallgatható.
Bár a Fönix rendezvényeken is ott szoktam lenni.
Csak ne fogyna olyan gyorsan a gumi róla....
mágus vagy koma .......... abol a karbibol müvészet lesz csinálni faszát ... de nem reménytelen ha a tű rógólya gyengéb , ejdzsd bele a kukába 1200 ft az uj a citybikénél .,,,
nyomás probát pedig mindenkép csinálj Atti ! ne keljen 5 * szerelni nálad inkább a karbi kopotsága a grizes de ki tudod kisérletezni
mivel együt szereltünk és ismerem a karbidat
szerintem a cinezet fuvokát cseréld gyári + 10 % .--ra a subler tűt meg inditásnak középre .............. ha megin mekeg alul a tüt ted lejebb ...............
a probléma igazábol nálad az hogy alul eltalálod akor felül nem pereg ki ez abol adodik hogy a sibler a kopotság miatt nem megy fel teljesen 100 % ra .. olyan mintha nem tudnál teli gázt adni ............
ha meg faszán el dusitod hogy toljon felül akor alapjáratról dadog mert sok a benya .............ÉRTED Barátom
a meg oldásod neked az lenne ha vennél egy sik tolatyust 36 - vagy 38 ast avval szépen be lehetne kalibrálni ... söt még ahenger nyomás külömbséget is jobban el lehetne csalni a szaros hengernek + 10 nagyobb fő fuvoka és 1- vagy kettövel kisebb hö értékű gyertya
Csak elmélkedni tudok, hogy azon a 2 mm átmerőjű keresztmetszeten olyan kicsi a hidrosztatikai nyomás, hogy nem szabadna túl nagy különbségnek lennie.
Ha fel tudod lógatni a karbikat, esetleg tudsz csinálni egy csővel, némi referencia mérést.Arra kell ügyelni, hogy vízszintesen legyen a karbi, ekkor segít a gépkönyv ábrája is, hogy kb hol a helyes szint. A motoron nem tudod ezt megcsinálni, mert akkor már megdől egy 10-15°-ot a sor előre, és akkor már nem mindegy hol nézed.
Jól jött a segitséged
Még egy kérdésem volna: egy tűszelep rugója jóval gyengébb mint a többi.Nem-e ez miatt ereszthet át? Úszószínt állítással szabad kompenzálni, vagy annyira nem számít ha gyengébb a rugó erő ?
Azt tudod, hogy "nyelv" nem nyomhatja a tüszelep végében a rugózó csapot, csak érintheti, és akkor kell lenni 14.5 mm, vagy párhuzamosan karbi éle az úszón levö egyenes éllel. Ezért egy kb 45°-ot megszoktuk dönteni a karbit elöre, így látszik hogy mikor ér a nyelv a tüszelephez.
Nem vagyok elragadtatva tőlük ...de remélem el megy még egy darabig .Úgy gondoltam minden össze szerelésnél egy dolgon változtatok (állítok).Fúvóka csere után, az első indításkor folyt a benzin a karbiból . Állítottam az úszószinten(11-12.5mm között voltak) 14,5-re.....holnap próba.
Tűszelep ilyen...
A németeknél a Banditok tartják az árukat, a görbevázas (95-00) alig megy 3000€ alá...A GSXR nyergéböl nézve meg nem értem, hogy egy olyan low budget motorért többet adnak/kérnek mint egy fullos gixerért, amik nagyon ritkán érik el a 3-4000 €-os árat, még kis futásteljesítménnyel is. Az abszolut nagy kérdöjel a szintén gixer blokkos GSX 1100 család a 90-es évekböl kardánhajtással , vagy a másik burkolt verzió....ezek nem egyszer 1000-1500€ért vannak fent. Felszereltségük kb a banditéval azonos, de tudtommal nyitott az eröforrása.
Ezeket a csodákat szeretem...és egy percig sem kételkedek benne, hogy nem 27 ezer van benne...Talán nemsokára az enyém is így fóg feszíteni, és annak még kipuja is a gyárival azonos vonalvezetésü lesz...
96-ban volt egy 87-es sík tolattyús gsxr-em....én úgy emlékszem,teljesen más a nyomatékgörbéje mint a cv-és karbisoknak....7500-nál volt bennük egy ló rugás.....aztán lehet hogy csak az emlékeim csalnak.
Ha minden igaz jövőre lesz a Pannonia ringen Alpok-Adria futamunk(igaz idén is ki volt írva aztán meg lemondták).Ott meghallgatható.
Bár a Fönix rendezvényeken is ott szoktam lenni.
Csak ne fogyna olyan gyorsan a gumi róla....
Jó sík tolattyúst csak álmaimban találok.....de akkor már 38-ast.
Már az se érdekelne ha alul kicsit be dadogna ....felül meg csak peregjen szépen ,csak ne fogyasszon annyit,és ne kormolja a gyertyát.
Erre mit húzzak rá........jól van tudom .....de azon kívül.
nyomás probát pedig mindenkép csinálj Atti ! ne keljen 5 * szerelni nálad inkább a karbi kopotsága a grizes de ki tudod kisérletezni
mivel együt szereltünk és ismerem a karbidat
szerintem a cinezet fuvokát cseréld gyári + 10 % .--ra a subler tűt meg inditásnak középre .............. ha megin mekeg alul a tüt ted lejebb ...............
a probléma igazábol nálad az hogy alul eltalálod akor felül nem pereg ki ez abol adodik hogy a sibler a kopotság miatt nem megy fel teljesen 100 % ra .. olyan mintha nem tudnál teli gázt adni ............
ha meg faszán el dusitod hogy toljon felül akor alapjáratról dadog mert sok a benya .............ÉRTED Barátom
a meg oldásod neked az lenne ha vennél egy sik tolatyust 36 - vagy 38 ast avval szépen be lehetne kalibrálni ... söt még ahenger nyomás külömbséget is jobban el lehetne csalni a szaros hengernek + 10 nagyobb fő fuvoka és 1- vagy kettövel kisebb hö értékű gyertya
osz gyi ..................... cimbi
Ha fel tudod lógatni a karbikat, esetleg tudsz csinálni egy csővel, némi referencia mérést.Arra kell ügyelni, hogy vízszintesen legyen a karbi, ekkor segít a gépkönyv ábrája is, hogy kb hol a helyes szint. A motoron nem tudod ezt megcsinálni, mert akkor már megdől egy 10-15°-ot a sor előre, és akkor már nem mindegy hol nézed.
Még egy kérdésem volna: egy tűszelep rugója jóval gyengébb mint a többi.Nem-e ez miatt ereszthet át? Úszószínt állítással szabad kompenzálni, vagy annyira nem számít ha gyengébb a rugó erő ?
Tűszelep ilyen...