Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Így igaz Sanyi de az gsx 1100 és ott még a fő fuvokák is mások .. itt most a gsx -r tigrisről beszélünk .
valojában a manual itt már egy értékü nyomásrol beszél , de mint tudjuk a két külső henger jobban kopik és már a 25-30 ezres vasak psi nyomása a belsö hengerek javára hajtja a malmot ..

ezt lehet nagyon jól korigálni a pilangok állásával ,vagy a pilotok kicsit dusabbra álltásával .. de ténylegígy van ahogy mondod föleg a régi levegös vasakon ezt így kewllet csinálni amanual ajánlása szerint is
92-es amivel most szórakozok, a 85-ös GSX 1100 még nem tart ott, hogy ilyeneket csináljak rajta. Èn egálra hoztam egyenlőre a szinkront 1750 környékén, most hogy végre reagál az állítgatásokra, mert még falsot szívott nem volt lehetőség válogatni a fordulatszámok között... de mint mindig finomítani biztos (mindig) lehet rajta!
Nem tudom mikori az 1.1-ed, anno egy 84'-esnél meg volt adva, hogy mennyivel kell a 2-3-nak eltérni-e, de a 86-os manual-ban már egyezni-e kéne a 4-nek, gondolom megvan ez a manualod is és itt 1750-et ír a beállításhoz.
jól" gyerek " ez is ki pipálva .. és te oldotad meg .. pici segitségel
itt teljesen érthető jó minöségben :
http://www.youtube.com/watch?v...

vagy a sajátjaim : egy vizes vvt bandi
https://www.facebook.com/photo...
vagy olajos boci
https://www.facebook.com/photo...
Így volt valahogy ahogy írod, csak nagyon érzékeny a vákuum teszter mindent kimutat, és 1100-en nem volt olyan szép a szinkron kezdetben, de pilotokkal kicsit kiigazítottam, veszi, ejti fordulatot, stabil az alapjárat végre. Ès tényleg ha vissza van téve a légszűrő, zárt a légszűrőház a akkor lesz csak elég nyomáskülönbség, hogy a membránok tényleg teljesen kiemeljenek, és kiforogjon a motor.
90° csavarhúzó
Ez szoktuk használni a karbik pilot csavarjaihoz.De mint említettem, a gyári érték az öregebb motoroknál max kiinduló pont nem több, mert ha kopott a karbi, alacsonyabb a kompresszió már a hengerekben, akkor pilot csavarokkal lehet egy kicsit korrigálni ezeket.
Amelyik henger(ek) nem mennek, azoknál milyen kompressziót mértél? Milyen a gyertya ha kitekered? Gyújtókábel be van tekerve rendesen a gyertyapipába, ad rendesen szikrát. Ha 2-es és 3.as gyujtókábeket felcseréled a hiba vándorol, vagy akkor is a 2-es fog lustálkodni?
nem osztok észt Pista ! két meg oldás van ............1700/f re szintre hozod emeled cv váltás főlé .. itt is szinten kell hogy maradjon

aztán le tekered ....1100 re mondjuk a pilot 2. 5 len volt .. ha a fő fuvokák egyformák és a pilot fuvokák sem térnek el és ahozájuk tartozo air fuvokák ... akkor mint mondtam a két belsőt kihagyásig tekered ..és vissza fél fordulat utána a két külsöt
.. néha le is áll ...........a központival korigálsz 1100 re
a két belsöre nyitsz egy felet és pár gáz hogy ki egyelitödjenek ... aztán járatod 1100 en 2perc és hirtelen gáz ha be csuklik .. dus az alapjárat , negyedet zársz a két belsön és a két külsön is ujra központival korigálsz ,... és megint ujra 2 perc

a lényeg az hogy a két belső alapjáraton többet kap el is visszi a szinkront .. ""ahogy szoktam "" de nincs torpanás sehol és 2 perc ketyegés után is le ég a cuc a gyertyárol .. vágod
Ha kormol atól fulad be ... ha sovány akor meg atol

nincs gyári beállitás hisz az csak a 200 psi vég nyomásu motorhoz egy ajánlás... a kopotság mondja meg menyire tekered .. mit és hova ! gáz adásra dusulnia kel a keveréknek és csak a cv váltás soványitja vissza a keveréket ..... alapjáraton a két belső el mászhat
Köszi.

Féktisztítós teszt negatív. Semmi változás.
A szétszedés, tisztítás előtt viszonylag jól ment a gép, kismérvű alapjárat ingadozással, és enyhe rángatozással 80-as tempónál.
A pillangószelephez nem nyúltam, csak a alsó, benzin oldali gumikat cseréltem, és takarítottam.
Gumigyűrűt a főfúvókánál, a pilotnál cseréltem, illetve tűszelepet cseréltem. Utóbbi miatt az úszószintet is be kellett állítanom.

Most sikerült elérnem annyit, hogy ugyan alapjárat nincs (rögtön leáll), de szívatóval sikerült többé-kevésbé stabil alapjáratot elérnem. Ha lassan húzom a gázt, akkor felpörög; ha hirtelen megtekerem, akkor megtorpan és felpörög.
2 henger továbbra sem megy - kipufogó kb. 80 fokos, miközben a többi 250-350 fokra hevül fel.

Az még gyanús, hogy a gyári beállítás 1,5 fordulatot ír elő a pilot csavarra a 2-3 hengernél, de én 2,5-et mértem, mikor szétszedtem. Balga módon nem mértem meg csak egy karburátornál a 3-nál.

Elég nőgyógyász meló pilotcsavart állítani összeszerelve, forró motoron nem is egészséges. Próbálkozzak meg nagyobb pilot nyitással?
Mitől nem megy a kettes henger? Igazán még emelt fordulattal sem hajlandó melegedni a kipufogó. Rossz lenne a benzinszint?
Nem, az egy 1200 bandit éppen, de ilyen lett az enyém is, csak otthoni laptopon maradt a mérés! Szemléltetni meg ez is jó...
Szerinted, ha 1750-en megcsináltam a résnyire nyitott fojtókkal a szinkront, és visszaveszem 1100 re az alapjáratot, látva hogy milyen érzékeny ez a műszer, vajon mi van akkor ha pilotokkal hozom ki 1100 -is szinkront közel egyformára, mert ugye visszavéve egy kicsit elmászik a szinkron?! Vagy mondjuk ahogy te szoktad, hogy a középső két henger egy kicsit magasabb... (ezzel csak az a baj, hogy mondjuk PSI-ben vagy mBar-ban az mennyi mégis...)
a harmadik kép már a tied , ilyen lett az uj 40 es-el

mert az baba !
Neked is javaslom a féktisztítós tesztet ahogy előbb írtam.
Èn több hónapot kínlódtam a saját karburátorsorommal.
Kicseréltem az O-gyűrűket, beállítottam a úszószinteket, cseréltem tűszelepet, úszóház tömítést, rézdróttal az összes járat és fúvóka ki lett takarítva+ Spuri adalékban kiáztatva. Minden gyári értéken...nekem sem volt értékelhető alapjáratom, sőt egyre rosszabb lett minden megbontás és állítgatás után.
A digitális szinkron-vákuum teszteremen elég gyorsan kijött, hogy falsol a rendszer, és helye a pillangó tengelyeknél van. Látható, hogy egy egészséges szívóütem nyomásfelfutása kb egy 30-45°.os majd lineáris egyenes, ha falsol, akkor majdnem egy négyszög jel lesz belöle, mert hirtelen ki tud egyenlítődni a nyomás, és persze a szegény lesz a keverék. Ezt egyszerűen ki lehet kísérletezi műszer nélkül is. ha egy kicsit üzemre tudod fogni az erőforrást , egy féktisztító spray csőrét egy meghosszabbítod egy vékony csővel ( lehet enélkül is, csak így pontosabban lehet célozni), és odafújsz pillangók tengelyéhez, ha ott falsol, akkor most levegő helyett ezt az éghető anyagot szívja be, és azonnal megemelkedik a motor fordulatszáma... A karbis képen látni, hogy milyen kicsapódás lesz a tömítetlen helyeken , ha ott falsol...
Elvileg lehet kapni a régebbi karbikhoz ide való filckorong tömítést, de rommá kell szedni a sort, karbit...
Ha magad akarod csinálni tudok még benne segíteni, de a banditos/ gixer 1100 topicban Taschner ezen légolajos motorok tudója, a facen láthatod igen sok munkáját, és elégedett ügyfeleit.

Ezen linken megtaláljátok a motort karbi robbantott cuccait, össze tudjátok hasonlítani, mivel azonos még.
Nekem is ezzel az alapjárattal van bajom állandóan, vagy nem tartja ás ugrál vagy leáll, de odáig jutottam hagy alapjáraton tolom a motort és behúzom az első féket és ahogy előre billen a motor akkor is leáll kis gázhúzásra vissza áll ingadozó alapjárat.
O gyűrűket cseréltél? Ha igen akkor gyári vagy valami más?
Valaki hozzáértő csinált már karburátor beállítást 750-esen?

Nagyszerviz közepette gondoltam kitakarítom a karburátort, egyben fel is újítom - az immár 10 éves jószág megérdemli.
Azóta háromszor szedtem szét és nem akar menni, pedig minden gyári értékén.
Minden tömítés rendben, minden fúvóka levegővel kitakarítva, úszószint az előírt 13mm-en, pilotcsavar a kétszélén két fordulat, középen 1,5 fordulatra beállítva.
Beindul a motor, de szívatót behúzva pörög mint állat, visszatolva meg csak sorra megállnak a hengerek és leáll. Alapfordulatot nem nagyon tudom beállítani, gázadásra nehezen pörög fel.
Súbertűket nem változtattam csak visszaszereltem, ahogy volt. Fúvókák gyáriak, csak a tömítés lett cserélve.
Nem értem, hogy miért nem megy gyári értékén.
Infrás hőmérőm szerint a 2-es henger nem nagyon akar menni, 1-4 megy, a 3-askicsivel hidegebb, mint az 1-4-es.
Ha elkapja a fordulatot, akkor már vígan pörög. Minden gyanú az alapjárati rendszer hibájára utal. Rossz lenne a 2-3 hengernél való 1,5 fordulat beállítása?
Honnan kell számolni a pilot csavar kitekerést? Én betekertem ütközésig, majd onnan 1,5 fordulat ki. Rosszul csináltam?
Honnan kell mérni az úszó magasságát? Én lefelé fordítottam a karburátort és karburátor háztól a úszó tetejéig (aljáig) mértem a 13 mm-t. Volt mikor az úszó pereméig mértem, de akkor már nem folyt be semmi benzin a karburátorba. Utólag szemmel is megnézem és minden úszó egy szintben volt - mivel most a 1-4 karburátorom megy, nem gyanakodnék úszó magasságra.
El kellene egy kis segítség...
Elnézést hogy típusidegenként ideírok a topicba. Tegnap vettem egy Bagster táskát, és úgy gondolom az eladó nem túl szerencsés elnevezésekkel hirdeti a portékáit. Elképzelhető, hogy innen érdekelnek a cuccok valakit, mert típusfüggőek:
http://olx.hu/hirdetes/motorfe...
http://olx.hu/hird
etes/motorfe...

Szerintem a tankbőr kifejezetten baráti áron van. Én a táskánál tudtam alkudni is.
valahonnan kikeresem hogy a 97es 750 es modelben milyen karburátor van és nézek hozzá valami felújító készletet mert ugy látom a 98 utániba nektek már más fajta van....
Eladó egy pár gyári irányjelző búra foglalat nélkül. Használt, hibátlan állapotban.
0670 9420865
Egy kérdés: az olajhűtő felső részére szerelt guminak normál esetben hogy kell állnia? Mert nekem a hátsó (tank alatti) része rálóg a szelepfedélre. Ez normális, vagy valahol feljebb rögzítve kéne lennie?
http://www.sportmotor.hu/motor..." target="_blank">2575-2577 meg hónapokkal elötte sok sok minden
Van egy tömítés-o-ring a kehelycsőnél, ha az nem zár már rendesen, akkor lassuláskor a úszóházban levő benzin "elárasztja" a torkot, ebbe tud fuldokolni , vagy belefulladni a motor teljesen vagy részlegesen.
A Pilot csavarok random szerű tekergetésétől nem érdemes várni semmilyen csodát...ugyanis akkor van jó eredménye egy hangolásnak, ha figyelembe van véve a hengerek különböző kopottsága (kompresszió értékek). Maga a behangolás egy igen sok lépcsős folyamat, mely folyamat egyik része a karburátorok szinkronja emelt fordulaton, majd helyes szinkron után visszavéve alapjáratra az erőforrást lehet korrigálva pilotokkal megtalálni a megfelelő egyensúlyt, pillangó állása és a pilot csavarok helyzete között. Ugyanis fojtó éle lefedi, vagy részlegesen nyitva hagyja az alapjárati rendszer furatait, erősen befolyásolva a fordulatszám ejtés sebességét, vagy fordulatszám vétel sebességét kis fordulaton.
Olvastam itt 80-as tempónál való rángatásról is...néhány esetben a karburátor részei megkopnak, pont azokon a részeken amiket a legtöbbször használnak, ilyen a tű felső része, vagy síber csúszkája...
Ezt érdemes végig nézni...

Ha valakit mélyebben érdekel a téma, a bandit fórumon júniusig visszalapozva talál pár hasznos infót, meg egy szakit, aki tudja a sok problémára az orvosságot.
Felelevenítek egy régi témát...

Most, hogy szinte az összes kopó alkatrész cseréjén, anyagi csőd után valami elképesztő ugrott a motor "előre".

Olajcsere/szűrővel
Első Féktárcsák
Hátsó Féktárcsa
3 set szinteres Brembo fékbetétek
Villaolaj első villába + olajlehúzó és szimeringcsere
Fékolajcsere
Hátsó kerékcsapágy set csere
+ munkadíj Angliában :)

A szerelő mutatta, hogy a hátsó kerékben a csapágyak lötyögtek... szóval nagyon rossz állapotban volt főleg a lánckeréknél a legnagyobb csapágy....
Miután átvettem a motor félelmetesen éreztem magam. A fék bitang erős, még össze kell kopnia. Megszűnt a nyikorgás a hátsó féknél. Eddig az első 50KM főút és autópálya után nagyon jó.......
De a legfontosabb, hogy eltűnt az a mozgás amitől 70 fölött mindig úgy éreztem, hogy le akar fújni a szél a gépről. Ma volt egy kis szél és simán tudtam menni 100-110et a pályán és nem történt semmi. Sokkal jobban tudom dönteni a motor, régen valahogy ki akart esni alólam dőléskor.

Én ezt a javulás a hátsó kerék csapágycserének tulajdonítom. A laza csapágy miatt néha megmozdult a gép fara én ezt érezvén azonnal elszállt a önbizalmam, hiszen nem csináltam semmit de a motor mégis mocorog...
Most ilyen nincs......
közbe megnéztem amit előrébb linkeltél valakinek nekem 750 97''
akkor mind a 4 karbin a 4db csavart kitekerem 1.625 fordulatot akkor ha minden igaz semmilyen rosszat nem csinálok
a váltó tökéletes és a kuplungkólás is
hirtelen meg állásnál és néha ha menetközbe behúzom a kuplungot és úgy is hagyom akkor leállásig esik a fordulat de nem mindig
alapjárati levegőt hogy a legegyszerűbb ellenőrizni?

karbi szinkron tisztítás is volt