Dyno pados hangolas nincsen PC beszerelese nelkul, szoval ez nem vagy-vagy szituacio.
A netrol letoltott mapok 99.9%-ban nem ernek semmit, csak idopocsekolas.
Ha normalis megoldast szeretnel, akkor PC es utana a te motorodhoz pados beallitas.
Egy 2005-ös R6-ra feldobtam egy Leo Vince slip-ont, és sikeresen el is ment az alapjárat. Olvastam netet bújva sokat a PC-ről, és szeretném tőletek megkérdezni, hogy egy jól kiválasztott map-el valóban rendbe jön-e az alapjárat, illetve hosszútávon jót tesz a motornak? (Dynopad-os mérés+hangolás és ez a kütyü között vacilálok)
Előre is köszönöm a tapasztalat megosztást!
Nekem csak 3 lóval lett erősebb a gyárihoz képest a csúcs teljesítmény viszont sokkal jobb lett érzésre a motor. Szerintem megéri megcsinálni a pados beállítást ha már tuningol az ember.
V2 esetén külön külön, azt mondták úgy van értelme és úgy is kell megcsináltatni. Nyomatékosabb lenne és a tipikus Harley rezgést is csökkenti. Ami nem hátrány, 1 év alatt 2 csavart hagytam el. :)
igaza van ddt-nek, ha csinálod csináld jól, hogy értelme legyen. mondjuk hd-ra nem látom értelmét,de ez én vagyok. egyébként nekem 8 le-t és 8 nm-t hozott. lent és középen nagyon érezni.pont. triumph speed triple
Nem értek HD-hoz így nem tudom milyen tuner van hozzá és azt melyik padon tudják behangolni.
Én biztos, hogy csak Dynojet Power Commander V-öt vennék és az Agomotorsban kérnék egy 2 térképes beállítást.
Ennyi.
Oké, de akkor van jelenleg egy ajánlatom a cső + légszűrő csere után a pados beállításra. Akkor nincs értelme semmilyen tunert venni. Ő ezért az összegért valamilyen diagnosztikai eszközzel beállítja és ennyi. Minek a tuner?! Vagy én vagyok a hülye és nem értem ennek a lényegét?
Azért mert a te motorod nem ugyan olyan mint amiről feltöltötték a mappot. Haverom is próbálkozott ilyennel. Elvileg pont a rávaló map (ugyan az a motor, kipufogó, légszűrő). 2 órán keresztül rakták rá az újabb és újabb netről leszedegetett mappokat és a végén már be sem indult a motor.
Egyébként a PC V két térképes beállítás 73 000Ft nem "párszáz". Agónál persze.
Oké, csak akkor miért vannak ezek a tunnerek és előre "gyártott" mapok? Egy tuner 200ezer + 150ezer egy padozás. Majd félmillió 3 lóerő + 10nm nyomaték (csak mondtam valamit) nem biztos hogy akkora befektetés. De bemegyek valamikor hozzájuk és körbejárom a témát, mert nem igazán értem, hogy a v&h fuelpak3-ra van egy csomó map, ami illeszkedik is ahhoz amit szeretnék és akkor még vigyem el padozni párszázért' Abból egy új fényszóró is kijön :D :D
hello! Nekem Ago csinálta a power commander V-t és igenis volt mit állítani rajta. sztem ha powert akarsz belerakni akkor csináld végig a folyamatot. legyen pad mindenképp. utána faszán érezhető a változás !
Teljesen laikusként indulok neki ennek a témának, mindenki nézze el nekem. Tehát, adott egy gyári 2019-ös HD sportster 1200. Cserélni szeretném rajta: a légszűrőrőt nyitottra és a egy Vance and hines Mini grenades kipufogót tennék rá. Szervizben már kiokosítottak, szükséges padon állítani ezt-azt ezek cseréje után.
Agomotors oldalon olvasott gyakori kérdések alatt power commander bejegyzés pedig végképp összezavart, miszerint az ingyenes már meglévő térképek nem megfelelőek.
Nem elég egy vance and hines fuelpak3 vagy power commander vagy bármelyik tuner beszerelése, majd a meglévő beállítások (maps) betöltése? Vagy ez a két dolog teljesen mást eredményez? Értem itt a padozás vagy injektorvezerlo használata.
Talán a fő kérdés annyi lenne, hogy elég csak valamilyen tuner használat (kézenfekvő itt egy fuelpak3, mivel a cső V&H) vagy mindenkép igényel padozást is tunerrel együtt. Vagy nincs is szükség tunerre, csak padozás?! Talán elsőre ennyi.
power commander v-öt keresnék suzuki gsxr 600 2008-ba.