Űdv! Érdeklődni szeretnék. SM szett van a motoromon. Első és hátsó gumi mérete érdekelne. A felni 17 es. Jelenleg elöl 120/70 x17 es van. Hátsó 130/90x17
azért egy minimális rizikó a műszakiban benne van
egyre több mindenért baszakodnak és az E típusnak azért vannak hiányosságai
pl láncvédő,megfelelő állású farokidom rendszámtábla világítással
első lámpa nem tudom milyen de ha nem e-jeles parkír izzós már nincs műszaki
most ezek nem feltétlen érték csökkentő dolgok de megoldandó feladat lesz a közeljövőben
mindemellett másfél milla nem rossz ár egy ténykeg jó drz-ért
bár én inkább az S kivitelt venném meg csavarogni
Amennyire en tudom, eleve attol, hogy forgalmis, masfel milliorol indulsz.
Ha raadasul keveset futott es szep allapotu, 1.7-1.8 alatt nem talalsz ilyet. Szerintem.
Sziasztok!
Légyszi segítsetek beárazni, mert hirtelen jött egy érdeklődő, hogy érdekli a gépem, én meg alig használom, úgyhogy had szóljon.
2005-ös DRZ 400 E
2. tulaja vagyok gépnek. Az első tulaj egy idősebb úr volt, aki kivonatta a forgalomból mert nem használta semmire. Én 2020-ban vettem és akkor rögtön forgalomba is helyeztettem, és azóta is végig rendszámos.
Nemsokkal később kapott tőlem egy Trail Tech Vapor műszeregységet, amin látható a vízhőfok és az akku feszültsége is. Raktam rá egy hűtőventilátort is, amit egy kézi kapcsolóval lehet ki-be kapcsolgatni igény szerint, ha a vízhőfok igényelné, mert hogy majd ha esetleg földúton gyök kettővel megyek akkor se forrjon fel a vizem.
A gyári sárvédőt lecseréltem, de megvan a gyári is.
Kapott fém hűtővédő keretet, deknivédőt, és haspáncélt is, ja és az első lánckerékhez is kapott egy rácsos fém védőt a gyári zárt műanyag fedél helyett.
Raktam az ülés hátuljához és az első villához is ilyen pántokat, hogy majd ha esetleg sárból kell kicibálni akkor jaj de jó lesz, de mondanom se kell, hogy ezekre még egyszer sem volt szükségem, mert valahogy sose tévedtem vele ennyire vadregényes helyekre.
Természetesen van rajta féklámpa, ami be van kötve az első és a hátsó fékre is.
Nemrég rakattam rá teljesen új gumikat, és a gumiválasztásból is láthatjátok, hogy ezt én nem gyepálom szanaszét terepen, úgyhogy egy megkímélt DRZ-ről van szó. Egyébként a szerelőm tanácsára elraktam az első kerékről ledobott krossz gumit, mert azt mondta, hogy ha terepezni fogok akkor vissza fogom rakni, de hát nem terepezek, úgyhogy ez nekem bőven jó.
Még az eredeti szervízkönyve is megvan.
A képeket tegnap lőttem csak úgy, de nálam ilyen amikor koszos :D
Mi lehet ennek most a piaci ára?
Sziasztok, Ismét DR600 bár nem tudom mennyire specifikus a probléma...a motor teljesen királyul lett "újraépítve" és minden patika. Erre a tesztúton fogja magát a kulcs menet közben és kirázkódik...a hiba adott, nyilván a gyújtáskapcsoló nem fogta rendesen...abba percek alatt találtunk is kulcsot, viszont a tank már más tészta. Van valakinek ilyen esetre ötlete esetleg? :D Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv!
Van egy komoly problémám. Mégpedig az, hogy nem működik az első lámpa világítás, se a tompított se az országúti. Már mindent átnéztem de nem jöttem rá miért van ez. Izzót is cseréltem de újjal is szar, nem világít. Kivéve a fénykürt. Az villog ha nyomogatom, de a világítás nem.
Van valakinek esetleg ötlete?
Sziasztok!
Suzuki DRZ400 alapjárat tökéletes de ha gázt húzok/mindegy ,hogy lassan vagy gyorsan/leáll.Karbi tiszta,gyertya új,fals levegő nincs,szelep hézag-vezérlés OK,elektromos alkatrészek manuál szerinti érték szerint.Ötlet?
Sziasztok !
Keresnék Drz400E 2007-hez Karbit! Ha esetleg valakinek lenne , igazából az is érdekelne hogy pl .: Rmz 450 karbi jó lehet rá ? Vagy ki milyen karbit rakott eddig ?!
Sziasztok, Kis segítséget kérnék szépen, ugyanaz a 89-es DR 600-ról van szó amiről korábban írtam. Hátsó fék összerakásánál Fater úgy véli rövid a fékcső és hogy nem biztos benne hogy jól rakja össze. Van valakinek esetleg ilyesmi amit be tud fotózni hogy kéne kinéznie? Előre is köszönöm a segítséget!
Sziasztok! Nem tudjátok esetleg, hogy hol tudnék kék idomszettet vásárolni DRZ-re? Valamint a gép már egy ideje áll és van pár dolog amit meg kellene csinálni rajta, Nyíregyháza-Miskolc környékén (akár kicsit messzebb is) tudnátok jó szerelőt ajánlani?
A kuplung egy kifordított szerkezet, az agy kívülröl zárt, a nyomólap belül van és a rugók húzzák a dörzstárcsákat.
Általában a kuplung kosár és agy előrefelé nyitott, a nyomólap van legkívül, legalábbis a legtöbb motoron. Előfordulhat, hogy az előző játékost meglepte a szerkezet és nem jól szerelte össze.
Remélhetőleg nektek sikerül összetenni normálisan.
Ez így sokat segít, köszönöm! Hát annyi hogy a fokozatokat nem veszi a legkönnyebben de azt még vizsgáljuk hogy a kuplung volt rosszul összerakva vagy a váltóval lehet valami. Érzésre nekem olyan mintha a kuplung nem emelni ki rendesen.
Ez alapján tudod ellenőrizni. A gyári láncon meg vannak festve a tagok, amik a lánckerekek jeleire esnek, a te láncod már nem az eredeti, de ott van a rajzon, hanyadik csap hol kell legyen.
A balansz ha nincs a helyén, max rezonál a blokk, a gyújtásra vagy bedadogásra nem kéne hatással legyen.
Amúgy eleve nem csendes darabok ezek, ha nem füstöl és nem dobálja a fokozatokat, nem biztos, hogy van mechanikus baja.
Az alany egy 2005-ös Drz 400S. Az a problémám, hogy melegen nincsen alapjárat a motoron. Lenne valami ötletetek mi lehet a probléma?
Jó gép...így még 20 évet simán elmegy...enni szinte nem kér.
Élményt meg megadja.
egyre több mindenért baszakodnak és az E típusnak azért vannak hiányosságai
pl láncvédő,megfelelő állású farokidom rendszámtábla világítással
első lámpa nem tudom milyen de ha nem e-jeles parkír izzós már nincs műszaki
most ezek nem feltétlen érték csökkentő dolgok de megoldandó feladat lesz a közeljövőben
mindemellett másfél milla nem rossz ár egy ténykeg jó drz-ért
bár én inkább az S kivitelt venném meg csavarogni
Ha raadasul keveset futott es szep allapotu, 1.7-1.8 alatt nem talalsz ilyet. Szerintem.
Légyszi segítsetek beárazni, mert hirtelen jött egy érdeklődő, hogy érdekli a gépem, én meg alig használom, úgyhogy had szóljon.
2005-ös DRZ 400 E
2. tulaja vagyok gépnek. Az első tulaj egy idősebb úr volt, aki kivonatta a forgalomból mert nem használta semmire. Én 2020-ban vettem és akkor rögtön forgalomba is helyeztettem, és azóta is végig rendszámos.
Nemsokkal később kapott tőlem egy Trail Tech Vapor műszeregységet, amin látható a vízhőfok és az akku feszültsége is. Raktam rá egy hűtőventilátort is, amit egy kézi kapcsolóval lehet ki-be kapcsolgatni igény szerint, ha a vízhőfok igényelné, mert hogy majd ha esetleg földúton gyök kettővel megyek akkor se forrjon fel a vizem.
A gyári sárvédőt lecseréltem, de megvan a gyári is.
Kapott fém hűtővédő keretet, deknivédőt, és haspáncélt is, ja és az első lánckerékhez is kapott egy rácsos fém védőt a gyári zárt műanyag fedél helyett.
Raktam az ülés hátuljához és az első villához is ilyen pántokat, hogy majd ha esetleg sárból kell kicibálni akkor jaj de jó lesz, de mondanom se kell, hogy ezekre még egyszer sem volt szükségem, mert valahogy sose tévedtem vele ennyire vadregényes helyekre.
Természetesen van rajta féklámpa, ami be van kötve az első és a hátsó fékre is.
Nemrég rakattam rá teljesen új gumikat, és a gumiválasztásból is láthatjátok, hogy ezt én nem gyepálom szanaszét terepen, úgyhogy egy megkímélt DRZ-ről van szó. Egyébként a szerelőm tanácsára elraktam az első kerékről ledobott krossz gumit, mert azt mondta, hogy ha terepezni fogok akkor vissza fogom rakni, de hát nem terepezek, úgyhogy ez nekem bőven jó.
Még az eredeti szervízkönyve is megvan.
A képeket tegnap lőttem csak úgy, de nálam ilyen amikor koszos :D
Mi lehet ennek most a piaci ára?
Van egy komoly problémám. Mégpedig az, hogy nem működik az első lámpa világítás, se a tompított se az országúti. Már mindent átnéztem de nem jöttem rá miért van ez. Izzót is cseréltem de újjal is szar, nem világít. Kivéve a fénykürt. Az villog ha nyomogatom, de a világítás nem.
Van valakinek esetleg ötlete?
Suzuki DRZ400 alapjárat tökéletes de ha gázt húzok/mindegy ,hogy lassan vagy gyorsan/leáll.Karbi tiszta,gyertya új,fals levegő nincs,szelep hézag-vezérlés OK,elektromos alkatrészek manuál szerinti érték szerint.Ötlet?
10Nm-el kell lehúzni.
Keresnék Drz400E 2007-hez Karbit! Ha esetleg valakinek lenne , igazából az is érdekelne hogy pl .: Rmz 450 karbi jó lehet rá ? Vagy ki milyen karbit rakott eddig ?!
A kérdésem az lenne hogy Dr 125 hengerfej csavarokat hány N/m-el (vagy N/kg-al) kell meghúzni ?
Általában a kuplung kosár és agy előrefelé nyitott, a nyomólap van legkívül, legalábbis a legtöbb motoron. Előfordulhat, hogy az előző játékost meglepte a szerkezet és nem jól szerelte össze.
Remélhetőleg nektek sikerül összetenni normálisan.
A balansz ha nincs a helyén, max rezonál a blokk, a gyújtásra vagy bedadogásra nem kéne hatással legyen.
Amúgy eleve nem csendes darabok ezek, ha nem füstöl és nem dobálja a fokozatokat, nem biztos, hogy van mechanikus baja.