Na látod akkor mégiscsak jó az az osztrák ketyere nemde?Persze hogy nem tudok esetleg még a GasGas ami jó 2T-ben talán még a Husky!De igen ez az igazán nagy előny hogy van alkatrész ellátás bőségesen!De vajon a dicséretes VOR-ra is igaz ez a dolog?Írtad hogy lehet hozzá kapni ezt azt de bizonytalan akor is az alkatrészellátás!
EN 492 asszem.
"Nekem is van. Eszméletlen jó gép. Igazi kuriózum. A vezéműlánc helyett fogaskerekek viszik a hengefelyhez a vezérlést. Úgy fütyül mint egy turbó. A rajtgépnél kihalatszik a fütyülés. Nincs benne olajszivattyú.450-es és 69! lóerős. Olyan óriási nyomatékkal, hogy ötödikben simán elindulhatsz vele. Peti 4. ben startol vele. A gyár tele rakta extrákkal. Sorszámozott VB-s öhlins telók. Króm nikkel váz. A váltójában a fogaskerekek ezüstacélból készültek. Kerámia égéstérrel. Titán szelepekkel. Váltózó vezérszögű Yosimura vez tengelyek. 290-es brembó négydugattyús fékkel, Karbon szál erősítésű radiál szövésű hinson fékcsövek. Hidraulikus hinson csúszó kuplung. Kevlár decnik. Programozható gyujtás. Talon agyak. Bad racing háromcsavaros villaszög állítós kiflik. 28 as rentál kormány. Leó vince durrantó. 2004-ben amikor volt még magyar forgalmazó 4,3 mil ft volt az ára.
Egy nagy baja van. Ha leáll nem biztos hogy azonnal be tudod rúgni. Nekem sikerül. Mert megkeresem a holdpontot. de versenyenn nem lehet holtpontot keresgetni. Csak ezért nem versenyzünk vele. Bár Peti nyert vele egy pár futamot. Ha kimegyünk mocizni a srácokkal én mindíg a vort választom. De Zoli fiam is azt szereti."
Mondjál másik 2T endurot amiből van használtban elérhető áron választék, lehet hozzá alkatrészt is kapni (helyben, nem világvégéről postázgatva minden kis szart)...meg mondjuk tartozik hozzá egy olyan társaság (giraffe ezt ne olvasd el) mint az ócsai...várom a felsorolást!
"Először én is becsapva éreztem magam mikor megvásároltam, de mióta megszelídítettük, megtapasztaltuk egymást jó barátok vagyunk. Nem ültem még olyan egyhengeres 4t-n aminek ilyen kultúrált a nyomatékleadása. Szenzációs, a többhengereseket is megszégyeníti. A Monori versenyenn a fiam kawájában edzésen megrepedt a dugó. Soha nem edzett a vorral, csak kipróbálta. A versenyenn a startnál még el is esett és 150 méter hátrányból átment az egész mezőnyönn és első lett. Azóta már ketten valjuk, hogy ez a motor egy csoda. Az öhlinsek, sorszámozottak, VB-s szintűek és úgy is viselkednek, nem lehet velük elesni, a legnagyobb ugró után se pattan fel. "
Azért nincs több mert eleve keveset gyártottak/gyártanak belőle...meg mert a cég se valami stabil anyagi/tulajdoni helyzetű (amennyire tudom)...meg mert újonnan gecidrága egy ilyen vas...meg mert mindenki úgy gondolkozik mint Te/ti...
Alfát is azért vesznek emberek, mert különleges, egyedi...aztán szívnak vele, és csak a fanatikusok tartják meg. Az átlag meg Toyotát vesz, mert az nem romlik el olyan sokat. Ez van a DRZ-vel is. Ők motorozni akarnak, nem szerelni. Nem gyakorlatias emberek, akik fejből vágják, hogy melyik alkatrészt mivel lehet helyettesíteni, melyik modellé stimmel bele. Lehet VOR-t venni, csak ne mond azt, hogy milyen jóóóóó...
Ha olyan jó lenne a gépezet akkor talán több embernek lenne európában Pl a DRZ-t nézed az annyi van talán idehaza mint össz a többi enduro.És azért mert igénytelen!Dögnehéz és szar a futóműve mégis sokan vették és veszik!A KTM-ből is rengeteg van pedig az moslékdrága de jó motor és még te is azzal jársz nem pedig az olcsóbbik 2T-endurókkal!És miért?Mert jó moci és ezt sokan alátámasztják
De, kell...ezért nem veszek _semmilyen_ 4T-t...de ha telne, inkább ilyet vennék, mert egy azonos évjáratú EXC árának 2/3-áért sorszámozott Öhlins-futóműves gépet dobnak utánad (csak vidd, mert senki nem emri megvenni)...az alkatrész meg simán beszerezhető, csapágyak, hajtókar vmelyik japánéval megegyezik (talán Kawa) megegyezik, tömítés, dugó meg van a Parillánál...és pl. olyanokat tud, hogy röpsúllyal, folyamatosan változó szelepvezérlés (iszonyat nyomaték mindenhol), egyben kiszerelhető váltó stb.
Megpróbálom megkeresni a Zoli hozzászólását a másik fórumon, de el fog tartani egy ideig mert a köcsög Index keresője egy használhatatlan halom fos, végig kell olvasnom a fél topikot...
Az olyan EXC-k mint az enyém is szóval a régebbi blokkos.Nincs vele semmi gondom!Bátyámnak 300EXC-je van de költeni nem költ sokkal kevesebbet a motorra mint én!A kopó alkatrész kopik egy kétütemen is és azt ugyanúgy meg kell venni mindig!A blokk meg hát persze költségesebb egy 4T javítása de nem kell olyan sűrün belenyúlni hogy azt ne lehessen kibírni anyagilag
Így névről nem ugrik be...mondjuk én versenyző szemmel alkotok véleményt róla. Egy két beállásos garázsban gyártják/gyártották, egy családi ház alatt. Tiszta manufaktúra. A vb-s motorok pengék voltak, de túl kicsik ahhoz, hogy szériában megfelelő minőséget tudjanak előállítani...
A KTM-et is egy bizonyos tematika szerint tudod (könnyen!) berúgni, és mindegy, hogy versenyen, vagy máshol vagy...